TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Blisko 200 nowych osób w Group One Media

Od początku 2021 roku do Group One Media (Grow Now, Mediaplus, Labcon, RL Media, Salestube, Technest, Value Media) dołączyło 181 osób. To rekord w historii grupy i konsekwencja rozwoju zarówno pod kątem budowy nowych kompetencji, jak i liczby nowych klientów.
O autorze
1 min czytania 2021-10-26

Największy przyrost możemy zaobserwować w przypadku agencji martech & e-commerce SalesTube (55 osób), hubu content-rollout TechNest (47 osób) oraz agencji mediowej Value Media (40 osób).

– Na rynku usług, na którym działamy, największą wartością są ludzie rozwijający naszą firmę. To z myślą o nich staramy się tworzyć najlepsze miejsce do pracy. Nasze wyniki pokazują, że mimo coraz bardziej wymagającego rynku, wciąż nam się to udaje. Przyciągamy talenty już nie tylko z branży mediowej, ale też consultingowej czy technologicznej, która jest znana jako najbardziej konkurencyjna na świecie – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media.

Od pewnego czasu Group One Media otwiera się też na najmłodszą grupę zawodową – Generację Z. Z początkiem września grupa zakończyła pilotażową edycję programu rozwojowy dla studentów ostatnich lat One School. Jego celem było dzielenie się wiedzą z osobami debiutującymi na rynku pracy i promocja spółek w środowisku akademickim. Program został przyjęty przez uczestników z dużym entuzjazmem – 100% ankietowanych wyraziło chęć podjęcia pracy w Group One.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj