ileWyjdzie? – koszyk sklepu internetowego w rzeczywistym świecie

Firma Sdncenter z Warszawy zdołała odzwierciedlić koszyk internetowy w świecie rzeczywistym. Stworzona przez zespół programistów z ileWyjdzie? aplikacja to zbawienie dla wszystkich klientów sklepów tradycyjnych.
O autorze
2 min czytania 2013-08-13

W sklepie internetowym zawsze wiemy ile wydamy na określone produkty, ile ich dokładnie znajduje się w naszym koszyku i ile kosztuje każdy z nich. Tego przywileju nie mają klienci sklepów tradycyjnych. W supermarkecie nie wiemy ile będzie kosztował nas koszyk produktów, zanim nie dotrzemy do kasy.

Firma Sdncenter z Warszawy zdołała odzwierciedlić koszyk internetowy w świecie rzeczywistym. Stworzona przez zespół programistów z ileWyjdzie?  aplikacja to zbawienie dla wszystkich klientów sklepów tradycyjnych.

– Pomysł na aplikację zrodził się przy okazji składki na firmowe przyjęcie na świeżym powietrzu. Musieliśmy zmieścić się w określonym budżecie, aby zrealizować firmowego grilla. Nie było czasu na zakupy w internetowym supermarkecie. Udaliśmy się zatem do tradycyjnego taniego marketu. Załadowany koszyk, przy kasie okazał się być zdecydowanie droższy niż zakładaliśmy, mimo że każdy starał się podliczać ceny w głowie – mówi Łukasz Ładyński, pomysłodawca i twórca aplikacji ileWyjdzie?

Zakupowa niespodzianka stała się podstawą do stworzenia aplikacji, która pozwoliłaby innym kupującym uniknąć podobnych sytuacji. Pomysł okazał się trafiony w dziesiątkę. Już od pojawienia się ileWyjdzie? w sklepie aplikacji Windows Phone, cieszyła się ona zaskakującym zainteresowaniem.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Byliśmy nieco zaskoczeni. Aplikacja w wersji podstawowej natychmiast znalazła odbiorców. Pobrania rosły z godziny na godzinę, a my od razu pracowaliśmy nad kolejną, ulepszoną wersją ileWyjdzie? – mówi architekt systemowy i współtwórca aplikacji Przemysław Ładyński

Działanie aplikacji jest niezmiernie proste i intuicyjne. Klienci w supermarkecie, za pomocą aparatu fotograficznego wbudowanego w telefon komórkowy, skanują kody kreskowe produktów, zanim wrzucą je do koszyka. Aplikacja od razu wyświetla nazwę i cenę danego produktu oraz sumuje wartość wszystkich zeskanowanych produktów w koszyku. Użytkownik ma pełną kontrolę nad zawartości i wartością swojego koszyka. Ma tez możliwość modyfikacji zawartości. Może zwiększać ilość poszczególnych pozycji, edytować cenę lub usuwać produkty.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– ileWyjdzie? to doskonałe narzędzie do śledzenia wydatków i kontroli nad domowym budżetem. Użytkownik przed rozpoczęciem zakupów, wybiera lokalizację w której się znajduje. Dzięki temu w tworzonej przez aplikację historii zakupów, ma możliwość sprawdzenia ile wydał w określonym sklepie – mówi pomysłodawca i twórca aplikacji Łukasz Ładyński

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Stworzona przez braci Ładyńskich aplikacja ileWyjdzie? to przełom w sposobie dokonywania zakupów i ogromne ułatwienie dla klientów supermarketów. Warto zaznaczyć, że mimo tak dużej wartości dla użytkowników, aplikacja jest obecnie bezpłatna.

– Aplikacja nie była przez nas tworzona pod kątem zarobkowym, myśleliśmy raczej o rozwiązaniu problemu, który wydawał się oczywisty i bardzo realny. Naturalnie sukces aplikacji, która posiada już ponad sześć tysięcy użytkowników, zachęca do prób monetyzacji pomysłu. Z pewnością jednak nie będziemy obciążać użytkowników płatnościami, myślimy raczej o realizacji strategii rynków wielostronnych – dodaje twórca aplikacji Łukasz Ładyński.

Twórcy zapowiadają szereg nowych funkcjonalności, a nawet ofertę dla klientów instytucjonalnych. Obecnie aplikacja dostępna jest w Windows Phone Marketplace oraz Google Play. W przygotowaniu wersja dla iOS.

Do pobrania z: Windows Phone i Google Play