Główna nagroda − złoto − przyznana w kategorii Global Agency of the Year podkreśla rolę działań komunikacyjnych prowadzonych przez sieć Havas PR nie tylko z perspektywy jednego rynku, ale przede wszystkim w skali międzynarodowej.
Zwycięzcy w konkursie Bulldog Stars of Awards są wyłaniani przez grono dziennikarzy oceniających agencje i praktyków PR na podstawie ich dokonań w wyznaczaniu trendów w branży w obszarze PR i komunikacji, w tym aktywności w nowych mediach, kreatywności oraz świadomości biznesowej. Łącznie w tegorocznym konkursie przyznano 57 wyróżnień. Zwycięzcy dołączyli do tworzonego przez Bulldog Reporter panteonu wzorowych praktyków w obszarze komunikacji. Osiągnięcia nagrodzonych zostaną zaprezentowane w specjalnym wrześniowym wydaniu Bulldog Awards Stars of PR Hall of Fame.
Zobacz również
Za aktywności sieci Havas PR w obszarze utrzymywania standardów i wyznaczania nowych trendów w komunikacji odpowiada powołany w ubiegłym roku międzynarodowy zespół managerów dbających o globalną reputację Havas PR. Do kilkuosobowego grona członków tego zespołu pracującego pod kierownictwem Marian Salzman, CEO Havas PR, należy Katarzyna Przewuska, prezes Havas PR Warsaw i COO Havas Worldwide w Polsce.
Oprócz złota agencja Havas PR zdobyła także brąz w kategorii Global Agency of the Year − Multinational Practice, za działania związane z obsługą globalnych klientów obecnych na wielu rynkach.
Amerykański Bulldog Reporter jest wydawcą codziennego branżowego dziennika on-line Daily ’Dog, będącego głównym źródłem wiedzy w obszarze PR i komunikacji korporacyjnej.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing