Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Firma Panasonic wybiera agencję Tigers do obsługi performance

Do grona klientów Tigers dołącza marka Panasonic, dział Heating and Cooling. Współpraca trwa od października 2021 r. i obejmuje kompleksowe prowadzenie działań performance na Facebooku, Google oraz Display&Wideo 360. Umowa jest bezterminowa i obejmuje promocję pomp ciepła Panasonic Aquarea.
O autorze
0 min czytania 2021-11-09

W zakres odpowiedzialności wchodzi stworzenie strategii mediowej, wdrożenie oraz optymalizacja kampanii, kreacja.

– Kampania Panasonic obejmować będzie niemal wszystkie kanały dotarcia do konsumentów, a jej celem jest wzmocnienie świadmości marki Pansonic, jako lidera na rynku polskim w segmencie pomp ciepła powietrze-woda. Poza komunikacją związaną z technologią, działania wpisują się również w obecny trend zadbania o  bardziej ekologiczną przyszłość. Cieszymy się, że jako Tigers mamy możliwość wykazać się w obszarze działań performance i wesprzeć światowego lidera rynku w sprzedaży – podkreśla Oskar Wojciechowski, senior performance specialist&team leader odpowiedzialny za projekt po stronie agencji.

Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Herbalife, Salad Story, DHL, mLeasing, Moliera2. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj