Firma Panasonic wybiera agencję Tigers do obsługi performance

Do grona klientów Tigers dołącza marka Panasonic, dział Heating and Cooling. Współpraca trwa od października 2021 r. i obejmuje kompleksowe prowadzenie działań performance na Facebooku, Google oraz Display&Wideo 360. Umowa jest bezterminowa i obejmuje promocję pomp ciepła Panasonic Aquarea.
O autorze
0 min czytania 2021-11-09

W zakres odpowiedzialności wchodzi stworzenie strategii mediowej, wdrożenie oraz optymalizacja kampanii, kreacja.

– Kampania Panasonic obejmować będzie niemal wszystkie kanały dotarcia do konsumentów, a jej celem jest wzmocnienie świadmości marki Pansonic, jako lidera na rynku polskim w segmencie pomp ciepła powietrze-woda. Poza komunikacją związaną z technologią, działania wpisują się również w obecny trend zadbania o  bardziej ekologiczną przyszłość. Cieszymy się, że jako Tigers mamy możliwość wykazać się w obszarze działań performance i wesprzeć światowego lidera rynku w sprzedaży – podkreśla Oskar Wojciechowski, senior performance specialist&team leader odpowiedzialny za projekt po stronie agencji.

Tigers istnieje od 2015 roku i obsługuje takie marki jak: Motorola, Herbalife, Salad Story, DHL, mLeasing, Moliera2. W 2021 r. agencja przeszła całościowy rebranding (wcześniejsza nazwa – Social Tigers).

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj