Marka DR SMILE rusza z pierwszą kampanią promocyjną w Polsce

Dla ceniących sobie czas wychodzi naprzeciw DR SMILE. To najszybciej rozwijająca się marka w Europie w dziedzinie nakładek prostujących, która zapewnia szybki efekt, hollywoodzki uśmiech, bezkonkurencyjną technologię korekcji zgryzu.
O autorze
1 min czytania 2021-11-16

DR SMILE to niemiecka marka należąca do Urban Technology GmbH, produkująca nakładki prostujące, stanowiące niezawodną alternatywę dla aparatów ortodontycznych. Berliński start-up wyróżnia się na rynku najnowszą technologią. Dzięki ciągłej ekspansji obecnie DR SMILE ma ponad 300 placówek w Niemczech, Austrii, Hiszpanii, Francji, Polsce, Włoszech, Szwajcarii, Holandii i Szwecji. Od początku tego roku nareszcie marka jest dostępna na polskim rynku. DR SMILE to zdobywca wielu międzynarodowych nagród w tym m.in. przyznawanych przez Die Welt, FOCUS Money oraz Hiszpańską edycję Men’s Health, oraz partner niemieckiej edycji Next Top Model.

Niewidoczne nakładki produkowane w Niemczech oraz USA zostały wykonane z materiału ClearQuartz, który jest szczególnie wytrzymały oraz elastyczny, dzięki czemu alignery idealnie dopasowują się do zębów. Wystarczy jedna wizyta w gabinecie podczas której pacjent ma wykonywany skan 3D, aby rozpocząć leczenie. Dzięki aplikacji mobilnej cały proces przebiega zdalnie i jesteśmy w stanie samodzielnie kontrolować plan leczenia, co pozwala zaoszczędzić czas na zbędne wizyty.

DR SMILE gwarantuje skuteczność leczenia, po zakończonej kuracji, jeśli klient nie jest usatysfakcjonowany, firma zapewnia dalsze, bezpłatne leczenie. Misją DR SMILE jest poprawa uśmiechu, który gwarantuje lepsze samopoczucie oraz pewność siebie, co ma ogromny wpływ na jakość życia. Nakładki prostujące najwyższej jakości są dostępne finansowo dla każdego. Ponad 50.000 pacjentów w Europie przekonało się już do alignerów DR SMILE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwsza kampania DR SMILE w Polsce

Marka nakładek prostujących rozpoczyna pierwszą w Polsce kampanię promocyjną. Kampania OOH rozpoczęła się z początkiem listopada, w Warszawie i Gdańsku oraz w najbliższym czasie zostanie rozszerzona o kampanie w mediach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Bardzo się cieszymy, że w tym roku pojawiliśmy się również w Polsce. Widzimy ogromny potencjał i zapotrzebowanie na nasze usługi, jak i chcemy zadbać o uśmiechy Polaków, więc dynamicznie rozwijamy markę i sieć klinik partnerskich DR SMILE w Polsce. Obecnie, kliniki parterskie DR SMILE zajdują się w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Szczecinie oraz we Wrocławiu – mówi Brian Lehmann, senior PR manager marki DR SMILE.

Obsługą komunikacyjną marki DR SMILE na polskim rynku zajmie się agencja Prêt-à-Porter PR. Będzie ona reprezentować markę w relacjach z mediami.