Od początku istnienia Fundacji Rak’n’Roll jej celem jest stworzenie nowej jakości w sposobie mówienia o raku w przestrzeni publicznej, przełamywanie tabu związanego z podejściem do choroby w Polsce, a także zarażanie pozytywną energią. Dzisiaj Rak’n’Roll pomaga kobietom i mężczyznom chorym na raka i ich bliskim. Maczfit natomiast zachęca do dbania o siebie poprzez spożywanie zdrowych, zbilansowanych posiłków, a także aktywność fizyczną. Co więcej, hasłem przewodnim kampanii wizerunkowej komunikowanej w ostatnich miesiącach przez markę jest „Z siłą mi do twarzy”, co niewątpliwie przyczyniło się właśnie do wsparcia Fundacji Rak’n’Roll.
– Wspólnie ze swoimi ambasadorami pragniemy przypomnieć odbiorcom, że profilaktyka to zdrowe odżywanie się, aktywność fizyczna oraz regularne potwierdzanie swojego zdrowia. Nie mamy wątpliwości, że odpowiednia edukacja powinna odbywać się pod okiem ekspertów z doświadczonej fundacji. Umiejętne mówienie o tematach trudnych stanowi bowiem wyzwanie. Bardzo się cieszę, że mogliśmy wesprzeć Rak’n’Roll’a i przekonywać do tego, co w życiu najważniejsze, do dbania o własne zdrowie! – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor marketingu i PR marki Maczfit.
Zobacz również
Marka Maczfit nawołuje do regularnych badań wspólnie ze swoimi ambasadorami, wśród których wymienić można m.in. Anitę Sokołowską, Kasię Sokołowską, Martę Wojtal, Agatę Młynarską, Agatę Sieramską, czy Agnieszkę Radwańską i Otylię Jędrzejczak.
– Mamy świadomość, że nasze wsparcie finansowe to jedynie kropla w morzu potrzeb, z którymi na co dzień mierzą się podopieczni Fundacji Rak’n’Roll. Jeśli jednak uda nam się pomóc choć jednej osobie, a nasz apel przekona do regularnej profilaktyki przynajmniej jedną kobietę lub mężczyznę, będziemy postrzegać to jako nasz sukces – dodaje Małgorzata Wierzbicka.
Maczfit to marka dobrze znana na polskim rynku – lider w branży cateringu dietetycznego, słynący z posiłków o restauracyjnym smaku. Firma jest także pionierem innowacji w swojej branży – wprowadziła na rynek pierwszą mobilną aplikację do zarządzania dietą oraz Wybór Menu, w którym codziennie do wyboru jest aż 25 dań.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing