Kategoria „CRAFT-VIDEO” łączy talent, doświadczenie i umiejętności użyte w celu realizacji pomysłów kreatywnych przy tworzeniu projektów filmowych, takich jak reklamy czy teledyski. Od lat cieszy się ona największą popularnością, a w tym roku na 1500 wszystkich prac zgłoszonych w konkursie, w tej kategorii przesłano aż ponad 800 zgłoszeń.
Nagrodę za najlepszy projekt wręczyła Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej.
Zobacz również
Misją TikToka jest wspieranie kreatywności i dostarczanie pozytywnych emocji. KTR jako festiwal kreatywności, wraz z kategorią „CRAFT – VIDEO”, której mamy przyjemność być partnerem, jest więc bardzo nam bliskim wydarzeniem – wyróżnia najbardziej innowacyjnych, oryginalnych i niestandardowych autorów w dziedzinie tworzenia materiałów filmowych. W TikToku także przełamujemy utarte schematy myślenia o video i doskonale rozumiemy, jak ważna jest odwaga i autentyczność. Gratuluję zwycięzcy, a także pozostałym nominowanym w tej kategorii. Cieszymy się, że jako TikTok mogliśmy być częścią tego wydarzenia i wspierać ambitnych twórców – powiedziała Sylwia Chada podczas wręczania nagrody.
Tegoroczna gala wręczenia nagród była wyjątkowa, ponieważ połączyła dwa branżowe projekty: konkurs KTR, czyli święto kreatywności i twórczej odwagi, oraz Innovation – przeznaczony dla projektów z obszaru biznesu, mediów i komunikacji, wyznaczających nowe kierunki w tych obszarach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]