Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Nowa kampania świąteczna Hebe

Agencja reklamowa ABC4Brands po raz kolejny przygotowała kampanię świąteczną dla sieci drogerii Hebe pod hasłem „Piękne święta w prezencie”.
O autorze
0 min czytania 2021-11-30

W ramach kampanii agencja stworzyła key visual oraz materiały reklamowe, m.in. katalog świąteczny oraz świąteczną wizualizację sklepów, zadbała także o komunikację digitalową.

W 84-stronowym katalogu Klienci znajdą mnóstwo pomysłów na prezenty dla Niej i dla Niego w atrakcyjnych cenach, od produktów do pielęgnacji ciała, twarzy i makijażu, przez szeroki wybór zapachów, po gotowe zestawy. Oferta obowiązuje przez cały miesiąc, do 24 grudnia.

To już 7 kampania świąteczna przygotowana dla tego Klienta przez ABC4Brands.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj