Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej (CEE) rozwija model Power of One, wprowadzając platformę Le Pont (po francusku: most). Dzięki Le Pont, klienci grupy otrzymają łatwy dostęp do usług i wiedzy trzech centrów kompetencyjnych działających pod jednym kierownictwem biznesowym.
– W ciągu ostatnich kilku lat Publicis Groupe konsekwentnie wdraża model „Power of One” na całym świecie, zmieniając się i dynamicznie rozwijając wraz całym biznesem. Po udanym wprowadzeniu modelu na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, przechodzimy na kolejny poziom, integrując talenty i możliwości naszych zespołów tworzących centra kompetencyjne w obszarach: commerce’u, contentu i produkcji, danych, technologii i dynamicznej kreacji, rozwiniętych w wyspecjalizowanych departamentach w Polsce, na Węgrzech i w Czechach – mówi Tomasz Lauko, CEO Publicis Groupe CEE.
Zobacz również
Kompleksowe rozwiązania cyfrowe
Oferta Le Pont ma odpowiadać na coraz bardziej kompleksowe potrzeby konsumentów, które wymagają zintegrowanych działań biznesowych. Platforma udostępnia strategiczne i cyfrowe usługi doradcze, poparte dogłębnym zrozumieniem zachowań konsumentów. Le Pont oferuje dostęp do najnowszych narzędzi, technologii i metodologii pracy w celu maksymalnego wykorzystania wiedzy płynącej z danych, aby dzięki insightom analitycznym tworzyć angażujące wielokanałowe działania.
Dynamiczna, zróżnicowana i nieszablonowa kreatywność
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Le Pont stawia na dynamiczną i nieszablonową kreatywność, skupioną wokół szybkiego i sprawnego tworzenia angażujących treści. Rozwiązania Le Pont łączą analitykę danych z kreatywnością, tworząc trafne, skalowalne i efektywne działania.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Połączenie całego ekosystemu
600 ekspertów tworzących Le Pont w regionie, zapewni klientom pomoc zarówno w zakresie budowania marki, jak i budowania angażujących działań w świecie cyfrowym. Dzięki ciągłej wymianie wiedzy i efektywnej współpracy, Le Pont realizuje zintegrowane działania w kluczowych obszarach digitalowych, tworząc ekosystem idealnie dopasowany do oczekiwań konsumentów.
Modułowa struktura, dopasowane rozwiązania
Le Pont jest skonstruowana w oparciu o kompleksowy pakiet wybranych kompetencji Publicis Groupe CEE, rozwijanych na poszczególnych rynkach w Polsce (Commerce i Produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologie) i na Węgrzech (content i dynamiczna kreacja). Dzięki temu Le Pont oferuje elastyczne i modułowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych klientów, czyli zarówno kompleksowych, jak i dotyczących wybranego obszaru.
Udokumentowane kompetencje
Posiadając wieloletnie, globalne i ponadregionalne doświadczenie w pracy z takimi markami jak Beiersdorf, Daimler, Adidas, Barilla, JDE, JTI, Mondelez, Nestle, Visa, GSK, Sanofi, Mattel, Reckitt, Microsoft, LIDL, BP, P&G, Novartis, GSK, Telekom, Bacardi i Nokia, Le Pont oferuje rzetelną i konkretną wiedzę na temat realizacji najbardziej zaawansowanych projektów.
Doświadczone kierownictwo biznesowe
Nową ofertą Le Pont w Europie Środkowo-Wschodniej pokierują wspólnie Helga Sasdi, CEO Publicis Groupe Węgry i Konrad Dorabialski, chief growth officer ds. commerce i produkcji w Publicis Groupe Polska. Ten duet będzie pełnić zarówno nowe, jak i dotychczasowe obowiązki.
– Helga i Konrad, to liderzy biznesowi o ugruntowanej pozycji, którzy wnoszą do Le Pont doświadczenie w pracy na rynkach regionalnych i globalnych Publicis Groupe. Dzięki udokomentowanym, międzynarodowym osiągnięciom, doskonałemu zrozumieniu dzisiejszych potrzeb biznesowych klientów oraz dogłębnej znajomości naszej działalności, oboje stanowią unikalne połączenie wiedzy i doświadczenia, niezbędnych do wzmocnienia potencjału oferty Le Pont dla naszych klientów na całym świecie – dodaje Tomas Lauko.
– W czasach, gdy przedsiębiorstwa znajdują się pod większą niż kiedykolwiek presją w świecie platform, Le Pont daje dostęp do błyskawicznych i skalowalnych rozwiązań, tworzonych przez najlepszych specjalistów w kluczowych dla rozwoju biznesu dziedzinach. Połączenie potencjału Węgier i Czech w obszarze contetu, produkcji, commerce’u, danych i technologii oraz nasze 15-letnie doświadczenie w tworzeniu hubów aktywacji internetowych, digitalowych i eCommerce’owych w Polsce, oznacza doskonałe uzupełnanie się kompetencji i zapewnia nam skalę. To z kolei pozwala nam osiągać nowe możliwości w realizacji adaptacji produkcyjnych, zarządzaniu stronami internetowymi i commerce’u na potrzeby naszych klientów. Nie wyobrażam sobie lepszego partnera do tego przedsięwzięcia, niż Helga, nie mogę się doczekać zacieśnienia współpracy z nią.– mówi Konrad Dorabialski, co-lead Le Pont, Publicis Groupe CEE.
– Le Pont stanowi odpowiedź na potrzeby klientów, dla których celem jest wypracowanie doskonałych rozwiązań wykorzystujących technologie cyfrowe. Dzięki dostępowi do naszej kompleksowej i strategicznej oferty zapewniamy marketerom szybkość, przejrzystość i możliwość współtworzenia projektów w modelu hybrydowym, razem przez klientów i agencje, tak jak to działa w środowisku startupów. Na Węgrzech, przez ostatnie dziewięć lat skupialiśmy się na tworzeniu treści do mediów cyfrowych oraz strategii na wszystkich poziomach dla międzynarodowych klientów, w tym P&G i potwierdziliśmy skuteczność tego modelu w działaniu. Teraz połączenie w ramach Le Pont naszego doświadczenia w tworzeniu contentu cyfrowego z wiedzą z obszarów commerce’u, możliwościami produkcyjnymi, danymi i technologią, w całym regionie CEE, pozwoli na dostarczenie klientom w pełni kompleksowej oferty działań digitalowych. Cieszę się, że wspólnie z Konradem wdrożymy ten model w życie, kreując nowe podejście do realizacji celów biznesowych klientów – komentuje Helga Sasdi.
Konrad Dorabialski
Od siedemnastu rozwija swoje kompetencje w marketingu cyfrowym. W tym czasie zdobył kompleksową wiedzę w obszarze działań digitalowych, commerce’u i zarządzania portfolio narzędzi IT, współpracując z globalnymi klientami z kluczowych branż, takich jak między innymi: FMCG (P&G, Reckitt Benckiser, Unilever), farmacja (Alcon, GSK, Sanofi), beauty (L’Oreal, COTY, Beiersdorf) i innych (Barilla, JTI, BP, Daimler, Visa, Adidas, Essity, Samsung, B/S/H, Microsoft, Mattel). Konrad, zdobył praktyczną wiedzę na temat zarządzania projektami i realizacji procesów marketingu cyfrowego, w tym tworzenia platform internetowych dla przedsiębiorstw, całościowych realizacji wspierających sprzedaż w obszarze e-commerce i kompleksowych projektów napędzanych wiedzą płynącą z analityki biznesowej. Kierował również globalnym rozwojem zasobów internetowych i zarządzaniem tworzenia treści dla P&G, globalnymi realizacjami contentowymi w obszarze eCommerce dla Reckitt i COTY oraz uruchomił w Polsce hub contentowy dla Unilevera w zakresie treści commerce’owych. Konrad współtworzył wiele projektów regionalnych i ponadregionalnych w Ameryce Łacińskiej, Stanach Zjednoczonych, Azji Południowo-Wschodniej i Europie.
Helga Sasdi
Helga Sasdi jest ekspertem w dziedzinie technologii cyfrowych i skutecznym liderem z ponad 20-letnim doświadczeniem korporacyjnym i agencyjnym w różnych branżach, w tym FMCG, farmacji i telekomunikacji. Do jej klientów należały takie firmy jak GSK, Novartis, Nokia, Deutsche Telekom, Bacardi oraz P&G, zarówno na poziomie regionalnym, jak i globalnym. Jako osoba konsekwentnie osiągająca najlepsze wyniki w zarządzaniu i realizacji strategii cyfrowych, obecności w mediach społecznościowych, tworzeniu modeli pomiaru efektywności oraz najwyższej jakości działań w mediach digitalowych, Helga koncentruje się na najnowocześniejszych rozwiązaniach, które rozwijają biznes przedsiębiorstw na poziomie regionalnym i globalnym. Helga wnosi ze sobą bogate międzynarodowe doświadczenie, które zdobyła pracując i studiując w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Finlandii, Holandii i na Węgrzech. W ciągu ostatnich pięciu lat skupiała się głównie na zmienianiu i poszukiwaniu nowych sposobów w w jaki agencje i klienci współpracują ze sobą w celu stworzenia sprawnych, elastycznych i hybrydowych zespołów składających się z ludzi reprezntująych obie strony, w sposób umożliwiających osiąganie uzgodnionych KPI i wyniki biznesowych przy użyciu metodologii pracy i sposobu myślenia charakterystycznych dla startupów. Dołączyła do Publicis Groupe jako liderka Saatchi & Saatchi Hungary w listopadzie 2017 roku, a następnie w 2018 roku awansowała na obecne stanowisko CEO Publicis Groupe Węgry.