Oprócz drugiego miejsca w „Złotej Piłce”, Robert Lewandowski odebrał także, przyznaną po raz pierwszy w historii Ballon d’Or, nagrodę dla najlepszego napastnika świata. Żaden inny piłkarz reprezentujący nasz kraj nie może poszczycić się takimi wynikami w tym najbardziej prestiżowym na świecie konkursie. W roku, w którym odbyły się Mistrzostwa Europy, tak wysoka pozycja jest bez wątpienia wynikiem wybitnym. Z tej okazji marka 4F, której Robert jest ambasadorem, złożyła piłkarskiemu bohaterowi świetlnymi gratulacjami na fasadzie warszawskiego wieżowca Warsaw Spire. Iluminacja pojawiła się już 29 listopada, jeszcze przed ogłoszeniem wyników plebiscytu, podgrzewając emocje oczekiwania na werdykt. W poniedziałek treść napisu uległa zmianie.
Robert nie bez powodu był jednym z faworytów tegorocznego konkursu, co samo w sobie jest ogromnym osiągnięciem, dlatego pragniemy złożyć mu zasłużone gratulacje. Jego niesamowita forma sprawia, że głęboko wierzymy w jego sukces w przyszłym roku. Piłka w wydaniu Roberta to absolutny fenomen. To, że reprezentuje on w świecie Polskę, ale także naszą markę, jest dla nas powodem do dumy. Współpraca z nim to dla 4F sama przyjemność. Dla mnie osobiście Robert jest najlepszym piłkarzem świata i wierzę, że wiele osób nie tylko z Polski, ale także z zagranicy podziela tę opinię. To nie tylko wspaniały piłkarz, ale także wzór do naśladowania. Praca z nim to dla nas prawdziwy przywilej – mówi Igor Klaja, prezes OTCF, do którego należy marka 4F.
Zobacz również
Napastnik Bayernu Monachium pozostaje idolem całego pokolenia piłkarzy. W ostatnich latach „Lewy” zachwyca nie tylko skutecznością (w sezonie ligowym 2020/2021 strzelił 41 bramek w 29 meczach, wyrównując tym samym legendarny rekord Gerda Muellera), ale też samym stylem.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Poza boiskiem Robert Lewandowski realizuje kolejne projekty, które niezmiennie zwracają uwagę jego fanów. W tym roku do sprzedaży trafiły już dwie kolekcje ubrań sportowych 4F x RL9, zaprojektowane we współpracy z polskim producentem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing