W raporcie „Internet ASAP – najbardziej skuteczne narzędzia e-marketingu 2013” spróbowano odpowiedzieć na pytania, m.in. o to, jak mierzyć efektywność działań w Internecie, wykorzystać social media do komunikacji z klientem, a także – co robić, aby działania e-mail marketingowe były skuteczne. Ponadto, czytelnicy dowiedzą się jak prowadzić marketing sklepu internetowego w czasie kryzysu oraz czego pragnie e-klient. W raporcie poruszone zostały zagadnienia marketingu mobilnego, wirtualizacji danych, oraz roli wideo w strategii i procesie sprzedażowym, a także gorący ostatnio temat – RTB.
Publikacja podzielona została na dwie części, odpowiadające programowi II edycji konferencji Internet ASAP. Tematem pierwszej jest skuteczny e-marketing w dobie kryzysu ekonomicznego, natomiast druga część poświęcona została prowadzeniu działań marketingowych w Internecie kierowanych do kobiet. W raporcie eksperci i praktycy marketingu prezentują trendy, którym – ich zdaniem – powinni uważnie przyjrzeć się marketerzy, radząc, co warto wziąć pod uwagę decydując się na dane rozwiązanie.
Zobacz również
Raport można pobrać za darmo, w ramach usługi Pay with a Post/Pay with a Tweet:
Link do pobrania raportu: www.internetasap.pl/trendbook/
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]