Celem studiów jest przekazanie najnowszej wiedzy i doskonalenie praktycznych umiejętności w obszarze kompleksowego zarządzania przedsięwzięciami e-commerce, w tym budowania strategii biznesowych, nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami i partnerami biznesowymi, wdrażania innowacyjnych rozwiązań wspomagających prowadzenie działalności e-commerce, właściwej selekcji rozwiązań technologicznych z uwzględnieniem bezpieczeństwa i realizowanych celów, zarządzania projektami oraz ewaluacji działań z wykorzystaniem metod i narzędzi analitycznych. Studia te pozwolą także na rozwinięcie umiejętności analitycznego myślenia nakierowanego na rozwiązywanie rzeczywistych problemów menedżerskich z zakresu e-commerce.
– Poświęciłem kilka miesięcy na przygotowanie tego kierunku ponieważ rozwój sklepów wielu moich klientów stopuje niedostateczna liczba specjalistów na rynku. Mam nadzieję, że te studia pozwolą szybko zwiększyć podaż na wrocławskim rynku specjalistów e-commerce – mówi Bartosz Majewski, założyciel i pomysłodawca studiów.
Zobacz również
Absolwent studiów podyplomowych będzie dysponował wiedzą i umiejętnościami w zakresie szeroko zakreślonej problematyki handlu elektronicznego. Będzie on przygotowany do sformułowania strategii wejścia na rynek e-commerce, doboru bezpiecznych i użytecznych technologii, sprawnego poruszania się w środowisku e-commerce ze znajomością zagadnień prawnych, podatkowych i etycznych, a także kompleksowego zarządzania przedsięwzięciami e-commerce, w tym umiejętnego promowania i prowadzenia działań e-commerce oraz oceny ich skuteczności i efektywności.
Wśród wykładowców: Tomasz Karwatka, Michał Cortez, Mariusz Wesołowski, Sławomir Rajch, Michał Budniak, Przemysław Federowicz, dr Beata Butryn, Marcin Engelmann, dr inż. Marcin Hernes, Cezary Kożon, Robert Kutera, dr Maciej Laska, dr Łukasz Łysik, Piotr Machura, dr Małgorzata Sobińska, Wojciech Stopiński, dr Marek Wąsowicz, dr Arkadiusz Wierzbic i prof. dr hab. Jarosław Witkowski.
Szczegóły: ecommercemanager.com.pl, podyplomowe.ue.wroc.pl/114,300,menedzer_e_commerce
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing