Połączenie świata OSHEE z uniwersum Wiedźmina spotkało się z ogromnym zainteresowaniem oraz entuzjastycznym przyjęciem, dzięki skojarzeniu napojów izotonicznych i energetycznych z eliksirami dodającymi pogromcom potworów nadprzyrodzonych mocy.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z decyzji o połączeniu światów OSHEE i Wiedźmina w dedykowanej serii napojów z wizerunkami bohaterów gier od CD PROJEKT RED. Rynek pokazuje nam, że produkty te cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów – szczególnie popularne są energy drinki i napoje izotoniczne z wizerunkiem głównego bohatera – Geralta – powiedział Tadeusz Czarniecki, CMO w OSHEE.
Zobacz również
Czarodziejka Yennefer o fiołkowych oczach, Geralt, młoda księżniczka Ciri oraz Eredin – Król Dzikiego Gonu – znaleźli się na etykietach napojów i batonów energetycznych OSHEE. W ostatnich tygodniach postaci znane z uniwersum Wiedźmina można było spotkać również na wielu nośnikach zewnętrznych w największych miastach Polski. Teraz pojawią się w przestrzeni cyfrowej, na specjalnie przygotowanych klipach. Serię spotów rozpoczęła produkcja z Geraltem z Rivii w roli głównej. Wiedźmin otwiera w niej jedną ze swych tajemnych mikstur, na krótko przed rozpoczęciem walki z kolejnym potworem. To odniesienie wprost do eliksirów energetycznych OSHEE, wyostrzających zmysły i dodających mocy przed wyzwaniami, z którymi mierzymy się każdego dnia. Podczas treningu, zawodów sportowych, w pracy, czy szkole, w każdym przypadku, skojarzenie z kultową postacią działa motywująco oraz inspirująco.
W podobnym duchu utrzymane są dwa kolejne filmy, w których pierwsze skrzypce grają równie lubiane bohaterki z uniwersum Wiedźmina: księżniczka Ciri oraz czarodziejka Yennefer. Dzięki nim, eliksiry energetyczne wydają się mieć w sobie jeszcze więcej magii.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Mocy nabiera również cała kampania digitalowa, stanowiąca kolejny rozdział współpracy OSHEE i CD PROJEKT RED. Kampania wykorzystująca powyższe spoty promocyjne rozpoczyna się w grudniu i potrwa przynajmniej do końca stycznia. Wideo będzie można zobaczyć przed wybranymi filmami na YouTube, na niektórych platformach VOD oraz w Google Ads. Wszystkie materiały przygotowano wewnętrznie w firmach OSHEE i CD PROJEKT RED. Do produkcji filmów reklamowych wykorzystano fragmenty CGI z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.
Słuchaj podcastu NowyMarketing