Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Hebe prezentuje świąteczną kampanię

Wystartowała świąteczna odsłona kampanii drogerii Hebe, w której kolejny raz spotykamy mamę z córką – tym razem kobiety mierzą się z wyzwaniem, jakim jest kupowanie prezentów świątecznych.
O autorze
0 min czytania 2021-12-10

Spot powstał w ramach odświeżonej we wrześniu kampanii „Jestem w Hebe”. Za jej koncepcję i realizację odpowiada agencja V&P, która jest również autorem platformy kreatywnej wprowadzonej w 2019 roku.

– Dla wielu osób kupowanie prezentów to rzeczywiście wyzwanie, a zakupy w Hebe to przyjemność, również związana z licznymi promocjami, jakie czekają na kupujących także w przedświątecznym czasie – mówi Przemysław Guzik, head of shopper marketing w agencji V&P.

Spot emitowany jest obecnie w TV.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj