Ruszyła kampania Fujifilm Polska promująca aparaty Instax

Instax to marka tzw. aparatów natychmiastowych. Kampania, która właśnie wystartowała przebiega pod hasłem „Don't just take, give".
O autorze
0 min czytania 2021-12-10

Firma Fujifilm Polska powierzyła MediaHub Poland obsługę mediową marki Instax w TV i na VOD. Agencja została wybrana w wyniku wygranego przetargu na działania lokalne, dotyczące Polski.

– Instax ma w swojej ofercie najciekawsze i najbardziej różnorodne  natychmiastowe aparaty fotograficzne. W świecie cyfrowym, ciągłego pośpiechu małe odbitki są często jedyną widoczną pamiątką wydarzenia, w którym uczestniczyliśmy – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca w MediaHub Poland. – Bardzo się cieszę, że możemy pracować dla tak nowoczesnej marki.

Dwumiesięczna kampania promująca aparaty Instax rozpoczęła się w grudniu.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj