W spocie w ciepły, nastrojowy i humorystyczny sposób przedstawiono przygotowania do świąt Bożego Narodzenia. Uchwycono również serdeczną atmosferę, która towarzyszy nam w tym czasie. Pyszne jedzenie, świetliste dekoracje, wspaniałe prezenty, ale przede wszystkim radość wynikająca z przebywania w gronie najbliższych – to właśnie dzięki tym elementom Boże Narodzenie jest wyjątkowe.
W świątecznej kampanii Kaufland podkreśla swój szeroki asortyment, który obejmuje nie tylko produkty niezbędne do przygotowania tradycyjnych czy mniej konwencjonalnych potraw, ale także wybór inspiracji prezentowych dla całej rodziny. Na sklepowych półkach nie brakuje również choinek, bombek, lampek i innych elementów dekoracyjnych, które pomogą w stworzeniu wyjątkowej, bożonarodzeniowej atmosfery. Do przystrojenia domu zachęca główny bohater spotu, który z dumą prezentuje swój pomysł na świąteczną iluminację.
Zobacz również
Światowy przebój „Sweet dreams” w nowej aranżacji przenosi nas w świat marzeń o świętach Bożego Narodzenia. Aromatyczne potrawy, prezenty wywołujące uśmiech na twarzy najbliższych, dekoracje, które pozwalają stworzyć niezapomniany klimat, a przede wszystkim spotkania w gronie najbliższych czynią grudzień wyjątkowym. W tym szczególnym okresie niezmiennie zadbaliśmy o to, aby w sklepach Kaufland klienci mogli poczuć świąteczną magię i zaopatrzyć się we wszystkie produkty potrzebne do przygotowania niezapomnianych Świąt Bożego Narodzenia, zyskując tym samym więcej czasu na to, co najważniejsze – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.
Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez wewnętrzną agencję sieci Kaufland. Reżyserem międzynarodowego wideo jest Jason Smith. Za przygotowanie kreacji na potrzeby rynku polskiego odpowiada agencja Ancymony. Kampania jest promowana w telewizji, kinach, w Internecie, sklepach Kaufland, mediach społecznościowych – m.in. na kanale YouTube, a także na ekranach paczkomatów. Jej elementem jest także trwająca do 24.12 świąteczna loteria Payback, w której do wygrania są m.in. samochody i bony na zakupy w sklepach sieci.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]