Nagrody przyznano w pięciu kategoriach: Miesięcznik 15-lecia, Tygodnik 15-lecia, Dziennik 15-lecia, E-book 15-lecia oraz Audiobook 15-lecia.
Biorąc pod uwagę staż niektórych wydawnictw dostępnych w naszej ofercie, można powiedzieć, że nasza firma jest na początku drogi. Niemniej 15 lat, to już także bogaty bagaż doświadczeń. Na pewno cieszy fakt, że jesteśmy dziś znaczącym uczestnikiem rynku wydawniczego w Polsce i aktywnie uczestniczymy w jego cyfryzacji. Taka rocznica to dobra okazja do wyróżnienia wydawnictw, które odegrały znaczącą rolę w ostatnich latach. Nie był to łatwy wybór, bo mamy wiele znakomitych tytułów, ale takie są reguły konkursów, że ostatecznie trzeba wskazać zwycięzcę – komentuje Łukasz Piela, prezes zarządu e-Kiosk SA.
Zobacz również
Spośród bestsellerów sprzedażowych ostatnich 15 lat wyodrębniono po sześciu nominowanych w pięciu kategoriach, a głosowanie na zwycięzcę przypadło czytelnikom.
W kategorii Miesięcznik 15-lecia zwyciężył „Forbes”, tytułem Tygodnika 15-lecia wyróżniono „Newsweek”, Dziennikiem 15-lecia została „Rzeczpospolita”. W kategorii audiobook zwyciężył „Hobbit, czyli tam i z powrotem” (Wydawnictwo MUZA), natomiast nagrodzony e-book to „Sapiens” (Wydawnictwo Literackie).
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z okazji jubileuszu Spółka postanowiła także wesprzeć jedną z organizacji pożytku publicznego. Wyboru fundacji dokonali wydawcy oraz uczestnicy gali. W anonimowej sondzie zwyciężyła Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, której e-Kiosk przekaże 50 000 złotych wsparcia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Uroczysta gala odbyła się 8 grudnia w restauracji „Dzień i Noc” w Warszawie.