CD-Action z nowym wyglądem swojego portalu
Mimo że na nowym cdaction.pl można znaleźć akcenty nawiązujące do serwisu, który debiutował w 2009 r., cała warstwa wizualna (a także stojący za nią silnik) została zaprojektowana od podstaw, zgodnie z obowiązującymi standardami.
Zarówno wygląd, jak i funkcje nowego cdaction.pl będą ewoluowały zgodnie z opiniami czytelników oraz dalszymi planami redakcji. Nowy serwis jest responsywny – dostosowuje się do wszystkich dostępnych na rynku urządzeń oraz pozwala płynnie przełączać się między trybem jasnym i ciemnym.
Zobacz również
CD-Action mocniej stawia na YouTube
Dotychczas na cdaction.pl ukazywały się niemal wyłącznie newsy – nowy start przynosi też zmiany w tej materii. Publikowane są recenzje, wrażenia z wczesnych wersji gier, materiały publicystyczne i treści wideo z oficjalnego kanału CD-Action w serwisie YouTube.
– Chcemy w pewnym sensie wyłamać się z internetowego standardu – istotna jest dla nas nie tylko sama treść, ale też to, w jaki sposób ją podajemy. Dlatego materiały na nowym cdaction.pl będą przechodziły tę samą korektę i redakcję, jakiej poddajemy teksty do drukowanego magazynu – mówi Dawid Bojarski, redaktor naczelny CD-Action.
Strona została oznaczona jako „beta” – mimo że już jest bogatsza w treści niż kiedykolwiek wcześniej. Jest to pierwszy krok z wielu zaplanowanych przez redakcję. Cały czas trwają prace mające wnieść wiele usprawnień i nowych funkcji, które będą wprowadzane stopniowo.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przed wyłączeniem starego cdaction.pl zaimportowane zostały wszystkie archiwalne treści – oraz konta użytkowników, które wiążą nową stronę z tym samym forum, z którego korzystali dotychczas. Czytelnicy mogą wypełnić swój profil informacjami o ulubionych grach czy posiadanym sprzęcie do grania, a także obserwować konkretnych autorów. Sekcja ta również będzie rozwijana.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W najbliższych miesiącach redakcja będzie informować o kolejnych zmianach i nowościach – zarówno takich, które sugerują czytelnicy, jak i zupełnie niespodziewanych.