Piotr jest znanym i cenionym w branży specjalistą z ponad 11-letnim doświadczeniem w obszarze data-driven marketingu. Od początku drogi zawodowej związany z branżą mediową, ma doświadczenie w pracy zarówno w agencjach – Mediabrands czy K2 Precise, jak również po stronie klienta.
Ostatnie dwa lata spędził w Unileverze na stanowisku data analyst EE, gdzie odpowiadał za przygotowanie modeli ekonometrycznych MMM dla rynków Europy Wschodniej. Modele przygotowywane były dla największych marek Unilever. Dodatkowo w zakresie jego obowiązków znajdowała się wizualizacja danych i obsługa platformy big data – Dataiku.
Zobacz również
Na stanowisku data science manager w DBI, jednostce data-driven marketingu Havas Media Group, będzie odpowiedzialny za prowadzenie projektów i rozwój produktów związanych między innymi z modelowaniem ekonometrycznym i atrybucją. Będzie raportować bezpośrednio do szefa zespołu – Łukasza Wiśniewskiego, head of DBI. Kompleksowymi działaniami z obszaru digital marketingu w agencji Havs Media Group zarządza