Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Value Media wygrywa przetarg na obsługę mediową Orange

Agencja mediowa Value Media należąca do Group One wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową marki Orange. Zakres prac agencji obejmuje strategię, zakup i planowanie wszystkich mediów.
O autorze
0 min czytania 2021-12-20

– Po raz kolejny udowodniliśmy, zgodnie z jedną z wartości firmy, że WE TRY HARDER! Nie mam wątpliwości, że to dzięki sile kompetencji zgromadzonym w całym Group One, tworzymy najlepsze strategie pokazując tym najlepiej, jaka wielka siła tkwi w claimie marki Orange: Together we can do more. Kluczowe były też niewątpliwie warunki zakupu mediów, które w naszym przypadku okazały się najlepsze. Bardzo się cieszymy na okoliczność współpracy z Orange i bardzo dziękujemy za powierzone nam zaufanie – komentuje Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media i managing director Value Media.

Współpraca z nową agencją rozpoczyna się od stycznia.