Centrum Medyczne Damiana regularnie się rozwija, obserwując rynek usług medycznych i reagując na zmieniające się potrzeby pacjentów. Sieć placówek ochrony zdrowia chętnie sięga również po nowoczesne rozwiązania – w ostatnim czasie do szerokich działań dołączyła komunikacja na platformie TikTok, która pozwala na dotarcie również m.in. do nieobecnej w innych miejscach grupy odbiorców z edukacyjnym przekazem dotyczącym zdrowia.
– Chcemy, aby CM Damiana było traktowane jako miejsce, w którym pacjenci mogą czuć się bezpiecznie, dzięki wykwalifikowanym specjalistom, wykorzystującym nowoczesną aparaturę medyczną. Pragniemy dotrzeć z naszym komunikatem do szerokiego grona pacjentów, aby udzielać im pomocy, której potrzebują. Od wielu miesięcy obserwowaliśmy intensywny rozwój portalu TikTok i jego rosnącą popularność. Dlatego podjęliśmy decyzję o dołączeniu do grona marek obecnych na tej platformie. W projekt zaangażowaliśmy lekarzy wielu specjalności, którzy będę dzielić się swoją wiedzą. Wśród nich znajdziemy m.in. alergologów, internistów, lekarzy medycyny estetycznej, psychologów, położne, pielęgniarki czy fizjoterapeutów – komentuje Marek Kubicki, członek zarządu Centrum Medycznego Damiana.
Zobacz również
Centrum Medyczne Damiana jest jednym z pierwszych podmiotów świadczących usługi medyczne, który zdecydował się na aktywność na portalu TikTok. Czy ten sposób dotarcia do pacjenta przyniesie oczekiwane rezultaty?
– Cieszymy się, że do grona twórców na TikToku dołączyło Centrum Medyczne Damiana, tym bardziej, że w tak ciekawy sposób myśli o swojej komunikacji. Użytkownicy naszej platformy to zaangażowani konsumenci, stąd ciekawe treści o charakterze edukacyjnym czy informacyjnym spotykają się z ich dużym zainteresowaniem. Jestem przekonana, że konto CM Damiana wpisze się w ten trend doskonale – komentuje Paula Kornaszewska – dyrektor operacyjna w Europie Centralnej i Wschodniej, z TikTok.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]