Magdalena Wachol w branży mediowej pracuje od 2014 roku, a z Veovee jest związana od ponad 3 lat. Wraz z awansem na group account managera przejęła opiekę nad zespołem sprzedaży agencyjnej i nadzoruje realizację kampanii mobilnych z zakresu rich media, video i gamingu. Magdalena współpracuje z największymi grupami mediowymi i realizuje kampanie dla globalnych marek, takich jak Play, Coca-Cola, TVN Media, Mars czy Danone. Specjalizuje się w rozbudowanych i interaktywnych mechanizmach reklamowych tworzonych od podstaw na potrzeby klientów. Swoją karierę rozpoczynała w agencji Adrino, gdzie przez 4 lata zajmowała się kompleksową obsługą kampanii mobile, a następnie działała w obszarze performance marketingu w Grupie Sarigato. Magdalena Wachol z wykształcenia jest filologiem – studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim.
Agata Dadej do zespołu Veovee dołączyła w czerwcu 2021 roku i z końcem roku awansowała na account managera. Od listopada odpowiada za obsługę kampanii mobilnych dla kluczowych domów mediowych, m.in. Publicis Media. Agata jest z wykształcenia ekonomistką. Karierę w marketingu zaczęła w centrali OBI, gdzie prowadziła projekty digitalowe, jak również offline’owe. Doświadczenie, które zdobyła w markach z branży budowlanej, takich jak OBI i Hilti oraz finansowej, m.in. eService świadczą o tym, że nie obawia się nowych wyzwań. Do jej zainteresowań należy też fotografia produktowa oraz content marketing.
Zobacz również
Aleksandra Terebus w listopadzie 2021 roku dołączyła do zespołu Veovee i objęła stanowisko account managera. na co dzień zajmuje się kompleksową obsługą kampanii mobile przy współpracy z największymi grupami mediowymi. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w jednym z największych domów mediowych w Polsce – GroupM, gdzie przez ponad 2 lata współprowadziła projekty grupy PSA, Play, Costa Coffee oraz TVN. Aleksandra jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku E-biznes.
Powiększamy nasz zespół i stale pracujemy nad jego strukturą, aby móc kompleksowo odpowiadać na potrzeby klientów, które zmieniają się dynamiczniej niż kiedykolwiek. Miniony rok to czas intensywnych, strategicznych działań biznesowych dla marki Veovee, które pozwolą w przyszłym roku jeszcze lepiej podejść do nowych wyzwań i projektów. Cieszymy się, że Magda Wachol, Agata Dadej i Aleksandra Terebus, jako doświadczone specjalistki, będą nas w tych działaniach wspierać – komentuje Karolina Wacholska-Sulejewska, CEO Veovee.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]