Czas na doprecyzowanie przekazu naszej nazwy nigdy nie był bardziej wyrazisty – nowe sposoby współpracy, nowe oczekiwania konsumentów, nowe możliwości architektury różnych rozwiązań. Odświeżenie identyfikacji marki Mindshare dostosowuje ją do strategicznego kierunku, który zakomunikowaliśmy na początku tego roku i jest kolejnym krokiem w naszej własnej transformacji biznesowej. Nasze zintegrowane, zorientowane na partnerstwo z klientami podejście do dostarczania usług mediowych w erze transformacji wymaga bardziej elastycznej tożsamości – komentuje Adam Gerhart, Global CEO Mindshare.
Nowe logo Mindshare ma na celu integrowanie i łączenie klientów, ludzi i treści poprzez zastosowanie zabiegu rozdzielenia słów „Mind” i „Share” oraz wykorzystania ich jako klamry obejmującej prezentowany content. Elementy odświeżonej identyfikacji mogą występować w różnych kolorach, co zapewnia firmie większą elastyczność i umożliwia utożsamianie się z klientami, innymi osobami i prezentowanymi treściami w autentyczny sposób. W nowej identyfikacji marki nie pojawia się symbol wiatraków występujący w dotychczasowym logo, wprowadzonym w 2008 roku.
Zobacz również
Nowa identyfikacja wizualna idealnie odzwierciedla zmiany, które zaszły w Mindshare w ostatnich latach również na rynku polskim. Jestem przekonany, że odświeżony branding zostanie pozytywnie odebrany wśród naszych klientów, partnerów, a także przez cały #TeamMindshare. Za tym brandingiem podąża strategia „Good Growth”, która wyznacza nowe trendy w obszarze naszej działalności mediowej, wychodząc poza schemat dotychczasowych standardów branżowych. Wierzę, że będzie odpowiedzą, która zainspiruje, zintegruje i wyznaczy zupełnie nowy kierunek i jakość rozwoju dla wszystkich marek, z którymi współpracujemy w tej nowej rzeczywistości – komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska
Stworzony na potrzeby rebrandingu film prezentuje liczne nowe elementy odświeżonej identyfikacji wizualnej marki oraz podkreśla hasło przewodnie przyświecające Mindshare – agencja jest siłą napędową „Good Growth” klientów w dobie zmian.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Nad rebrandingiem Mindshare pracowała agencja projektowa NB Studio. Projektem wdrożenia nowej identyfikacji wizualnej w firmie kierował Greg Brooks, Mindshare’s Global Chief Marketing and Culture Officer.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Nowy branding zostanie wdrożony w całej globalnej sieci Mindshare obejmującej 116 biur w 86 krajach.