Chimney Poland częścią grupy Edisen

Chimney Poland, stając się częścią międzynarodowej grupy Edisen, odświeża swój logotyp oraz kanały w social mediach. Uznane w branży kreatywnej studio postprodukcyjne od dnia dzisiejszego będzie nosić nazwę Chimney by Edisen.
O autorze
1 min czytania 2021-12-23

Grupa Edisen to niezależna międzynarodowa firma zajmująca się tworzeniem treści dla branży rozrywkowej i marketingowej. Edisen oferuje szeroki zakres usług kreatywnych: od tworzenia efektów wizualnych oraz animacji do dużych międzynarodowych produkcji, w tym reklam, programów telewizyjnych, teledysków, filmów fabularnych, dokumentów, aż po komunikację marketingową. Edisen ma swoje oddziały w Szwecji, Wielkiej Brytanii, Stanach Zjednoczonych, Korei Południowej, Niemczech Chinach, Singapurze i Polsce.

– Naszą misją jest opracowywanie, tworzenie i rozwijanie treści, obok których nie da się przejść obojętnie. Korzystamy zawsze z nowych technologii. To wzmacnia naszą kreatywność – tłumaczy CEO firmy Edisen Henrik Larsson.

– Cieszymy się, że możemy teraz jeszcze bliżej współpracować z naszymi partnerami z grupy Edisen, czerpiąc z ich wiedzy i doświadczenia. Wierzymy, że dzięki większej dostępności usług oferowanych przez Edisen na całym świecie, będziemy wyznaczać nowy standard obsługi klientów w Polsce – dodaje Marcin Drabiński, CEO Chimney by Edisen.

– Marka Chimney cieszy się szczególnym uznaniem na polskim rynku. Jesteśmy przekonani, że jako Chimney by Edisen tym bardziej będziemy rozwijać się, również przy uznanych międzynarodowych projektach, takich jak islandzko-szwedzko-polski film „Lamb”, za który wspólnie zdobyliśmy Europejską Nagrodę Filmową i który ostatnio znalazł się na oscarowej shortliście – wyjaśnia Zuzanna Hencz, COO, Head Of Art & Entertainment Chimney by Edisen.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Studio Chimney by Edisen pracowało ostatnio również przy rodzimych produkcjach nagrodzonych na Festiwalu Filmów Fabularnych w Gdyni, filmach “Wszystkie nasze strachy”, „Bo we mnie jest seks”, „Hiacynt” i „Prime Time”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing