– Start-upy technologiczne powstają niemal codziennie i tego rozwoju nie zatrzymała nawet pandemia. Wielu z ich założycieli ma świadomość, że bez spójnej i profesjonalnie prowadzonej komunikacji marketingowej, ich szanse na przetrwanie są mniejsze. To dlatego coraz częściej realizujemy projekty dla niewielkich, ale obiecujących podmiotów z różnych branż. Łączy je jedno – u ich podstaw leżą wiedza i umiejętności, najczęściej z obszaru IT. EasyPartnering to spotkanie starego i nowego świata biznesu, a my jesteśmy entuzjastami podobnych połączeń, więc tym chętniej podjęliśmy się obsługi tej spółki – mówi Ania Ledwoń-Blacha, creative owner More Bananas.
Agencja zapewnia nowej platformie wsparcie contentowe, prowadzenie strony na Facebooku oraz doradztwo, a od grudnia prowadzi także kampanie reklamowe . Ich celem na pierwszym etapie będzie budowanie świadomości marki. Na następnym, działania będą się koncentrowały na pozyskiwaniu nowych użytkowników serwisu. Grupę docelową komunikacji stanowią właściciele i pracownicy marketingu niemal wszystkich spółek prowadzących sprzedaż w sieci.
Zobacz również
– Wyzwaniem było dla nas połączenie konceptu tak starego, jak sam handel, z myśleniem e-commerce’owym: firma A poprzez udostępnienie bonusów robi sobie łatwą promocję, a firma B, ma lepszą ofertę dla klientów. Narracja opiera się na prostej obietnicy „mam dla Ciebie dodatkowy benefit, który pomoże pozyskać nowych klientów – wyjaśnia Klaudia Gruszkowska, account manager w More Bananas.
– W EasyPartnering.pl pomagamy firmom w budowaniu efektywnych partnerstw biznesowych i wspólnym docieraniu do określonych grup klientów. Wykorzystujemy mechanizm e-maili transakcyjnych do dystrybucji targetowanych promocji. Nasza usługa skierowana jest głównie to e-commerce’u tj. sklepów internetowych oraz wydawców treści cyfrowych. W pozyskaniu klientów z tej grupy docelowej postanowiliśmy wesprzeć się pomocą z zewnątrz. Wybraliśmy More Bananas jako partnera, który jest w stanie zająć się naszym marketingiem w sposób pełny, zaczynając od content marketingu po działania na LinkedInie. More Bananas działa jak nasz wewnętrzny zespół. Codzienna, przejrzysta komunikacja to norma – mówi Konrad Koryciński, współtwórca EasyPartnering.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]