Jak podkreśla Kaźmierczak chodzi o zupełnie nowy sposób myślenia o tworzeniu treści dla marek.
Parafrazując klasyka: najlepszy content nie wygląda jak reklama, nikt nie chce konsumować nachalnych komercyjnych treści w internecie. Content, nie reklama – właśnie to coraz częściej słyszymy od klientów. Jednak, aby tworzyć treści w inny sposób niż „tradycyjną” reklamę, potrzebny jest też inny sposób pracy, inny zestaw talentów. Właśnie finalizujemy tworzenie zupełniej nowej oferty na rynku. Szczegóły niebawem – dodaje.
Zobacz również
To znaczące wzmocnienie kompetencji zarządczych i kreatywnych w tym zakresie w strukturach Przestrzeni. Kaźmierczak był liderem projektów Social Media & PR m.in. dla Zalando, Burger King, BNP Paribas, wcześniej w McCann dla Mastercard oraz Storytel. W 2021 roku współtworzone przez Dawida kampanie zostały nagrodzone dwoma z trzech nagród Best of Facebook, 8 mieczami KTR, nominacją na Cannes Lions oraz międzynarodową nagrodą Webby Awards.
Dawid Kaźmierczak jest członkiem kapituły Papaya Young Directors oraz pomysłodawcą i współtwórcą kategorii Vertical Stories. W 2021 wraz z newonce.radio stworzył audycje #ADventures w której rozmawia z przedstawicielami branży kreatywnej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]