Historia Browaru Piotrków z Piotrkowa Trybunalskiego i jego produktów sięga 1927 roku. Marka Trybunał jest nowoczesną marką piwa regionalnego, tworzoną z pełnym poszanowaniem dla historii Piotrkowa Trybunalskiego i jego tradycji browarniczych. Piwo warzone jest „po swojemu”, z wiedzą, pasją i pełną atencją. Piwa były wielokrotnie nagradzane w konkursach „Brussels Beer Challenge”, „Menninger”, „London Beer Challenge” oraz „Chmielaki Krasnostawskie”.
– Mając światowe marki w zasięgu ręki, klienci sięgają po marki regionalne nie dlatego, że muszą, ale dlatego, że chcą. To wybór jakości, staranności przygotowania, ale także poczucie tego, co nasze, co nas łączy i pozwala czuć się dumnym. Platforma „Ulubiony w regionie”, którą przygotowaliśmy, jest o wspólnych emocjach, wspólnym języku komunikacji i o wszystkich tych elementach, zawartych na key visualu, które stanowią regionalną esencję Trybunału – komentuje Katarzyna Czajkowska, social media group head, Ancymony.
Zobacz również
– Cieszymy się, że udało nam się nam wspólnie z Ancymonami uchwycić wszystko to, co dla marki Trybunał kluczowe i co chcemy, żeby komunikacyjnie i graficznie stanowiło o jej wyjątkowości i dystynktywności. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że Trybunał jako kluczowa dla nas marka, wzmocni swój wizerunek i nabierze jeszcze większego charakteru. Komunikację poprowadzimy w oparciu o wartości i przekaz związany z jakością, prawdą, wiarygodnością, atencją i zaangażowaniem; czyli wszystkim tym, co stanowi podstawę Trybunału – komentuje Michał Leszczyński, dyrektor marketingu Browaru Piotrków.
Agencja Ancymony odpowiada za stałą komunikację marki na Facebooku, obsługę kampanii reklamowych oraz aktywacje konsumenckie.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]