25 stycznia między godziną 15:00 a 16:30 odbędzie się pierwszy po dłuższej, świątecznej przerwie DIMAQ Voice Online. Wystąpią: Michał Jóźwik, programmatic & performance manager w Groupm – Xaxis oraz Marta Ulman i Jakub Kwaczyński z GoldenSubmarine, autorzy podcastu „Mamy na to slajd”.
Prelekcja I, godz, 15:05: „Ad fraud w Sieci”
Czym jest ten mityczny „fraud”? Jakie nieprawidłowości jakie możemy obecnie spotkać w kampaniach internetowych? O tym, a także o perspektywach oraz case studies opowie w swoim wystąpieniu Michał Jóźwik, programmatic & performance manager w Groupm – Xaxis. Prelegent omówi przydatne narzędzia, oraz przedstawi wnioski i konsekwencje wdrażania systemów anty fraudowych na szerszą skalę. Opowie także o inicjatywach, które pomagają podnosić świadomość firm w zakresie przeciwdziałania oszustwom w sieci.
Zobacz również
Panel dyskusyjny, godz. 15:40: „Co nowego w strategii digital?”
„Mamy na to slajd” to pierwszy w Polsce podcast o strategii marketingowej, którego autorami są Marta Ulman i Jakub Kwaczyński. Podczas panelu na DIMAQ Voice Online, eksperci przedstawią krytyczny przegląd najnowszych i najciekawszych badań, raportów, trendów oraz zjawisk.
Co oznaczają dla marketerów? Dlaczego nie można ich pominąć? Jak wykorzystać je w codziennej pracy w branży? Podczas panelu eksperci wymienią się własnymi spostrzeżeniami i rekomendacjami przy czynnym udziale uczestników.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji >>
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akredytacja DIMAQ
Posiadacze certyfikatów DIMAQ za udział w wydarzeniu otrzymują od 5 do 7 punktów recertyfikacyjnych. Szczegóły punktacji dla uczestnika i prelegenta znajdują się stronie dimaq.pl/dimaq-voice-online/.
Noworoczne postanowienie? Wystąp na scenie DIMAQ Voice Online w 2022!
Organizatorzy nieustannie przyjmują zgłoszenia od osób, które chcą spróbować swoich sił jako prelegent/ka podczas DV Online. Jeśli masz ciekawy temat, którym chciałbyś/abyś podzielić się z naszą widownią nie zwlekaj, wyślij zgłoszenie! UWAGA. Nie musisz posiadać certyfikatu DIMAQ.
Partner wydarzenia: GoldenSubmarine, Rocket Jobs
Patronat medialny na wydarzeniem objęli: Marketer+, sprawny.marketing, Brief.pl, Marketing przy Kawie, portalmedialny.pl, CEO Magazyn Polska, Marketing Progress, Medialna Perspektywa, Siła Nauki
Partner technologiczny: LiveWebinar