Podczas 30. Finału Orkiestry Crunchips po raz pierwszy gra z WOŚP. Z okazji tej współpracy marka powierzyła Jurkowi Owsiakowi zaprojektowanie opakowań dwóch wariantów smakowych Edycji Limitowanej czipsów, dostępnych w sklepach już od listopada. Jurek Owsiak stworzył także projekty opakowań na letni Pol’and’Rock Festival. Właśnie te odręczne rysunki oraz ich finalne wersje Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zdecydowała się przekazać na licytację.
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Fundacją zarówno w zakresie końcowych efektów projektów opakowań jak i całego obszaru komunikacji edycji limitowanej Crunchips. Projekty biją pozytywną energią, która idealnie wpisała się w wizerunek marki Crunchips. Dlatego sami zamierzamy włączyć się w licytację, a w razie wylicytowanie projektów Jurka, potem wyeksponować je w naszym biurze. To będzie super pamiątka i wspomnienie naszej współpracy – mówi Anita Gwizdek, senior marketing manager Lorenz.
Zobacz również
Firma Lorenz przygotowała także secret boxy, które można wylicytować na specjalnych aukcjach na Allegro. Stworzyli je influencerzy: Wojciech Urbański, Radosław „DżoDżo” Drozdowicz oraz Aleksandra Rałowska. Można wylicytować łącznie 9 niespodzianek – o tematyce modowej, gamingowej i muzycznej. W każdej znajdą się produkty Crunchips i specjalne, wybrane przez influencerów z danej kategorii, atrakcyjne przedmioty.
Bardzo zależy nam na aktywizacji młodych ludzi i włączenie ich we wspieranie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Dlatego nie tylko nawiązaliśmy współpracę z influencami popularnymi w tej grupie, ale także wspieramy tę aktywację w naszych kanałach social media. Zachęcamy więc do ich śledzenia, a przede wszystkim do licytowania – mówi Julita Pietrzkiewicz, brand manager Crunchips.
We współpracę z WOŚP zaangażowali się także pracownicy Lorenz. W poznańskim oddziale firmy powstał sztab Orkiestry, a we wszystkich siedzibach przedsiębiorstwa stanęły puszki. W połowie stycznia przeprowadzone zostały wewnętrzne licytacje, na które pracownicy wystawili nie tylko atrakcyjne przedmioty, ale i wyjątkowe aktywności i doświadczenia takie, jak m.in.: wyjazd w Góry Sowie, kursy tenisa i języka niemieckiego, personal shopping i voucher na buty, czy możliwość zostania Dyrektorem Sprzedaży na jeden dzień. Cały dochód wesprze cel jubileuszowego Finału WOŚP. Ponadto, w dzień 30. Finału, na poznańskich ulicach, wśród tysięcy wolontariuszy będzie można spotkać także pracowników Lorenz, którzy będą zbierać pieniądze dla WOŚP i rozdawać serduszka.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Projekty Jurka Owsiaka można wylicytować tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Sam autor tak o nich mówi:
Najpierw powstaje zamysł, czyli mój odręczny rysunek. Ten powstał podczas naszego fundacyjnego spotkania, kiedy to słucham i rysuję. Później w domu nałożyłem kolory, a ostateczną formę projektowi nadał nasz dział graficzny. Rezultat przepiękny, niezwykle charakterystyczny. Już niedługo kolorowe opakowania będą cieszyły oko z półek sklepowych i przywodzić na myśl Najpiękniejszy Festiwal Świata.
Celem 30. Finału WOŚP jest zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Będzie to pierwsza zbiórka dedykowana dziecięcej okulistyce, jednak nie pierwsze działanie WOŚP związane z ratowaniem wzroku najmłodszych pacjentów. Fundacja od 20 lat prowadzi Program Zapobiegania i Leczenia Retinopatii Wcześniaków, w ramach którego przebadano blisko 255 tysięcy dzieci, a wzrok uratowano 10,6 tys. dzieci.