Inspiracje zapachowe, makijażowe i pielęgnacyjne, testy kosmetyków, premierowe prezentacje – to wszystko czeka na czytelników online’owej platformy marki Douglas. Zadaniem Valkea było stworzenie contentu, a także przygotowywanie oprawy graficznej nowego magazynu. Douglas powierzył agencji również bieżącą obsługę projektu oraz funkcję redaktora prowadzącego, którą pełni Łukasz Siwiec. Valkea przygotowała i wdrożyła też strategię promocji „Douglas x You”, obejmującą m.in. współpracę z influencerami oraz kampanię reklamową na Facebooku, Instagramie i Twitterze.
Zobacz również
Zależało nam na tym, aby wyjść poza standardowe działania i narzędzia wdrażane na rynku. Chcemy działać wielokanałowo. Zaproszeni do współpracy influencerzy-eksperci w takich dziedzinach jak beauty, make-up czy skincare tworzą angażujące treści w magazynie, jednocześnie prezentując swoje ulubione, sprawdzone produkty. Stawiamy bardzo mocno na treści edukacyjne, także w kampaniach reklamowych, co sprawia, że zyskujemy kolejne wejścia na stronę i nowych odbiorców magazynu – mówi Ewa Sadowska, head of marketing communications & content w Douglas.
Wprowadzeniu „Douglas x You” na rynek towarzyszy zrealizowane przez Valkea video w formie teasera zachęcające czytelników do odwiedzenia platformy.
Valkea współpracuje z marką Douglas od trzech lat, realizując kompleksowo publikację drukowanego magazynu Douglas Polska pt. „Beauty Stories”. Wersja online „Douglas x You” jest dostępna pod adresem: douglasyou.pl.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing