Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Klementyna Szczuka i Jakub Szyfelbein dołączyli do Papaya Rocks i Papaya Films

O autorze
0 min czytania 2022-01-20

Portal Papaya.Rocks rozbudowuje zespół redakcyjny, do którego dołącza Klementyna Szczuka. Klementyna wzmacnia redakcje przede wszystkim w tematach związanych z kulturą współczesną, popkulturą oraz hip-hopem. Na swoim zawodowym koncie ma dwuletnią współpracę z portalem skrr.pl oraz współpracę z newonce.net

Do działu komunikacji Papaya Films dołącza Jakub Szyfelbein. Jako communication specialist będzie wspierał inicjatywę Papaya Young Creators. Szyfelbein przechodzi do Papaya bezpośrednio z sieci Lifetube, gdzie zajmował się współpracą z twórcami YT/IG/TT. W przeszłości związany z newonce.radio, gdzie jako social media manager oraz project manager zajmował się social mediami, audycjami i ramówkami dla platformy.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj