Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z outdoorową kampanią społeczną

Fundacja Warszawskie Hospicjum dla Dzieci ruszyła z kampanią społeczną na billboardach w Warszawie. Akcja promuje przekazywanie 1 % podatku i realizowana jest, między innymi, na nośnikach Cityboard Media.
O autorze
1 min czytania 2022-01-20

Celem Fundacji Warszawskie Hospicjum dla Dzieci (WHD) jest nieodpłatne wspieranie i świadczenie opieki paliatywnej nad dziećmi, młodzieżą i młodymi dorosłymi ze schorzeniami ograniczającymi życie. WHD od wielu lat korzysta z outdooru w swoich działaniach promocyjnych. W tegorocznej kampanii wykorzystano nowy projekt plakatu. Widnieją na nim dzieci, które się przytulają. Plakat nawiązuje do projektów z poprzednich lat i ma kilka wspólnych motywów. – Cieszmy się, że możemy wspierać Hospicjum i współpracować w kolejnym roku. Outdoor jest medium, które świetnie sprawdza się w kampaniach społecznych i przyczynia się do realizacji celów, czyli zbiorki funduszy na szczytne inicjatywy – mówi Wiktor Balcer, pełnomocnik zarządu Cityboard Media.

Pierwsze plakaty pojawiły się na billboardach w Warszawie na początku stycznia 2022 roku. Kampania realizowana na nośnikach Cityboard Media obejmuje 30 ekranów cityboard (6×3 m). Do ekspozycji wykorzystano ekoplakat. Działania promocyjne potrwają do końca kwietnia 2022.

W tym roku WHD wspiera w zakresie reklamy cyfrowej także Cityboard Digital, który przygotował dla fundacji kampanię z wykorzystaniem Google Ads, Facebook Ads oraz YouTube Ads.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj