„Przejrzyj na oczy” to hasło przewodnie jubileuszowej edycji zbiórki organizowanej przez Fundację Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy. Po raz pierwszy w swojej historii Fundacja zbiera środki na zapewnienie najwyższych standardów diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci – w 25 ośrodkach w 17 miastach Polski.
Tegoroczna zbiórka odbędzie się w ostatnią niedzielę stycznia (30.01.2022 roku) z udziałem 120 tysięcy wolontariuszy, którzy będą tradycyjnie kwestować z puszkami i WOŚP-owymi czerwonymi serduszkami na ulicach całej Polski i w wielu miejscach na świecie. Pandemia nie odpuszcza, dlatego w tym roku Fundacja WOŚP również skorzysta ze sprawdzonych rozwiązań w zakresie dostępu do środków ochrony osobistej, w tym 200 tys. najwyższej jakości maseczek przekazanych przez Grupę CIECH. Będą one dostępne również dla organizatorów i wolontariuszy pracujących w przestrzeniach studia telewizyjnego i koncertowego w Warszawie, skąd w świat popłynie transmisja 30. Finału WOŚP. Dla komfortu i zapewnienia poczucia bezpieczeństwa uczestników warszawskiego Finału, każda osoba obsługująca transmisję oraz goście w studiu będą mogli korzystać z maseczek od Grupy CIECH.
Zobacz również
Mimo utrzymującej się pandemii ruszamy z kolejnym, jubileuszowym Finałem Orkiestry. Gramy radośnie, odpowiedzialnie. W tej trudnej covidowej rzeczywistości nadal chcemy zagrać pięknie, kolorowo, a przede wszystkim bezpiecznie, dlatego przypominamy wszystkim wolontariuszom zaangażowanym w organizację 30. Finału, by dbali o siebie, zwracali uwagę na prawidłowe noszenie maseczki czy dezynfekcję rąk – mówi Jurek Owsiak, prezes zarządu Fundacji WOŚP.
W tym roku wolontariusze i organizatorzy Orkiestry będą mieć dostęp do najwyższej klasy polskich maseczek ochronnych. W trudnych czasach ciągle trwającej pandemii, wzorem ubiegłego roku, pomagamy zwiększyć poziom bezpieczeństwa tysiącom świetnych ludzi, którzy z optymizmem i dobrą energią ruszają, by pomóc potrzebującym – mówi Dawid Jakubowicz, prezes zarządu CIECH S.A.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Słuchaj podcastu NowyMarketing