Meredith Kelly pracuje dla Grupy Volkswagen od października 2015 r. – przed objęciem stanowiska w marce ŠKODA nadzorowała marketing marki Volkswagen w Republice Południowej Afryki. Absolwentka handlu z dyplomem z finansów biznesu w swojej karierze obejmowała stanowiska w międzynarodowych przedsiębiorstwach, takich jak Unilever, Colgate Palmolive czy Mondelēz. Jako ekspertka ds. marketingu zajmowała stanowiska kierownicze w RPA i Wielkiej Brytanii – była odpowiedzialna za zróżnicowane kategorie produktów. Kierowała także kampaniami na rynkach Afryki, Bliskiego Wschodu i Europy Środkowo-Wschodniej.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w międzynarodowym marketingu zdobytym w Unilever, Colgate Palmolive i Mondelēz oraz w Grupie Volkswagen, Meredith Kelly jest idealną osobą na to stanowisko. Jestem przekonany, że ona i jej zespół wyniosą globalny marketing ŠKODA AUTO na jeszcze wyższy poziom. Bardzo cieszę się na naszą współpracę i życzę jej wielu sukcesów – podkreśla Martin Jahn, członek zarządu ŠKODA AUTO ds. sprzedaży i marketingu.
Zobacz również