Do głównych zadań agencji należeć będzie m.in. planowanie i obsługa bieżących działań digitalowych, komunikacja ofertowa w mediach społecznościowych Netto Polska, planowanie i obsługa kampanii wizerunkowych zaplanowanych na 2022 rok, a także w dłużej perspektywie – na rok 2023, planowanie i obsługa niestandardowych akcji przeprowadzanych ad hoc, planowanie i zakup mediów, tworzenie treści pod SEO, a także kreacje wideo w ramach wszystkich wyżej wymienionych działań.
Cieszymy się na współpracę z agencja VMLY&R, która w toku przetargu pokazała wyróżniające się koncepty o dużym potencjale. Jesteśmy przekonani, że pomogą nam one skutecznie osiągać założone przez nas cele biznesowe – mówi Filip Fiedorow, CMO Netto Polska.
Zobacz również
Rozpoczynająca się współpraca z Netto Polska daje nam możliwość wykorzystania ogromnego doświadczenia agencji w tworzeniu rozwiązań komunikacyjnych dla kategorii retail. To również świetna okazja, by wspólnie szukać szans realizacji celów biznesowych poza tradycyjną komunikacją, szczególnie w momencie transformacji, w jakiej obecnie jest marka. Jesteśmy zbudowani tym, jak przeprowadzony został proces przetargowy i nie możemy doczekać się pierwszych wspólnych wyzwań – komentuje Michał Banaszewski, chief business officer, VMLY&R.
Agencja VMLY&R została wyłoniona w drodze przetargu ogłoszonego przez Netto Polska w listopadzie 2021 roku. Zaproszenie do niego otrzymały trzy agencje: Aponadto, z którą sieć współpracowała przez ostatnie dwa lata, a także VMLY&R i Digital Kingdom.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]