Tym samym Sobieszek odpowiada za strategię marketingową spółki Nasza Klasa i wszystkich podlegających jej marek. Z działu marketingu zostało wyodrębnione stanowisko pełnomocnika zarządu ds. komunikacji, które obejmie Rafał Skwiot, dotychczas odpowiedzialny za marketing i PR w NK. Zajmie się on komunikacją B2B i B2C, a także wsparciem dla zintegrowanej komunikacji marketingowej portalu, działając w ramach struktury zarządzanej przez Sobieszka.
Jednocześnie Krzysztof Sobieszek wciąż odpowiada za dział badawczy Research.NK oraz dział hurtowni danych oraz za monetyzację danych spółki w obszarze audience buying i RTB.
Zobacz również
– To posunięcie jest podyktowane wykorzystaniem doświadczenia strategicznego Krzysztofa Sobieszka oraz decyzją o połączeniu kompetencji struktur badawczych i marketingowych. Nasze wieloletnie inwestycje w sektor big data pokazują, że dane są ważnym punktem, w którym zbiegają się nasze działania produktowe, handlowe i marketingowe – zarówno w sektorze B2B, jak też B2C – mówi Marcin Chruszczyński, członek zarządu i Dyrektor Operacyjny w Naszej Klasie Sp. z o.o.
Wydzielanie funkcji CDO (Chief Data Officer) jest zjawiskiem dość nowym, jednak coraz częściej stosowanym przez firmy, które dostrzegają rosnącą wartość sektora big data. W przypadku Naszej Klasy Sp. z o.o. te zadania będą w gestii odpowiedzialności Sobieszka, podobnie jak obszar marketingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]