Head of Matterkind dla całego regionu CEE to nowe stanowisko w strukturach Mediabrands i Kinesso. Awans Agaty związany jest z rozwojem oferty programatycznej Matterkind w regionie CEE, w tym przede wszystkim z powołaniem kilku hubów klienckich i kompetencyjnych. W ramach nowo utworzonego stanowiska Agata Sądel odpowiada za wprowadzanie na nowe rynki rozwiązań, usług i produktów stworzonych w oparciu o dane. Jej nowa rola umożliwi wzrost kompetencji, wymianę wiedzy oraz optymalne wykorzystanie zasobów Matterkind w regionie CEE. Obecnie Matterkind zatrudnia ponad 100 osób, w tym 70 proc. pracuje w Polsce.
Matterkind CEE operacyjnie podlega Monice Bronowskiej, CEO Mediabrands CEE.
Zobacz również
Pod kierunkiem Agaty silnie rozwinęliśmy ofertę HUB-ową. Obecnie posiadamy wszelkie kompetencje i możliwości, aby w ciągu najbliższych kilkunastu miesięcy stworzyć rozwiązania, które zapewnią holistyczną i jakościową obsługę programatyczną dla klientów międzynarodowych – mówi Monika Bronowska.
Globalnie Matterkind działa w strukturach Kinesso. W swoich rozwiązaniach komunikacyjnych wykorzystuje zaawansowane, autorskie narzędzia analityczne oraz bazy danych o konsumencie (Acxiom). We wdrożeniach na kluczowych rynkach (Polska, Węgry, Rumunia i Czechy) Agatę wesprze Bartosz Owczarczyk, audience & measurement lead, ekspert w dziedzinie danych i analityki.
Nowa, regionalna szefowa Matterkind z firmą związana jest od 2020 roku. Wcześniej, po stronie Huawei, odpowiadała za komunikację marki w kanale digital. Pracowała również w Publicis Groupe i GroupM.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na dotychczasowe stanowisko Agaty Sądel awansował Marcin Zieliński, który przez ostatnie kilkanaście miesięcy pracował jako manager zespołu obsługującego klienta Johnson & Johnson w ramach HUBu Matterkind (7 rynków w regionie CEE).
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Rynek polski odgrywa kluczową rolę w rozwoju spółki. To tu wyznaczamy standardy merytoryczne i jakościowe, aby później móc adaptować je na pozostałych rynkach, uwzględniając ich lokalne aspekty. Jestem przekonana, że Marcin z sukcesem poprowadzi zespół oraz klientów, szczególnie w tym bardzo wymagającym marketingowo czasie – mówi Agata Sądel.
Od samego początku swojej kariery zawodowej Marcin jest ściśle związany z segmentem reklamy programatycznej. Swoje doświadczenia zdobywał pracując w spółkach tj. Adexon, Infinity Media, GroupM oraz Yieldbird (Grupa Agora). Dzięki temu ma szeroką wiedzę i umiejętności w obszarach min. Ad operations, analizy danych, buy-side oraz sell-side świata mediów biddowalnych, a także w akceleracji procesów i wdrożeń technologicznych w organizacjach.