Maczfit to firma, która chętnie angażuje się w ważne inicjatywy społeczne. Marka regularnie wspiera potrzebujących, a w samym 2021 roku przekazała tysiące posiłków m.in. dla seniorów znajdujących się w trudnej sytuacji spowodowanej pandemią, podopiecznych podwarszawskich domów samotnych matek, a także nawiązała współpracę z fundacją Rak’n’Roll.
Styczeń to bez wątpienia miesiąc słynnego, czerwonego serduszka, z dumą noszonego na piersi przez niemalże każdego mieszkańca kraju, który dołożył swoją cegiełkę do imponującej kwoty zebranej w ramach finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Podczas tegorocznej, trzydziestej edycji swoją cegiełkę dołożył także Maczfit, który przekazał wolontariuszom ze sztabu w Mszczonowie pełnowartościowe i zbilansowane posiłki, a także wystawił na aukcję miesiąc dowolnej diety wraz z opieką doświadczonych dietetyków klinicznych oraz trenerów personalnych związanych z marką.
Zobacz również
Z dumą przyglądamy się działalności Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy i bardzo cieszymy się, że możemy wesprzeć sztab w Mszczonowie. To pierwszy raz, gdy wśród licytacji na szczytny cel objętych znakiem czerwonego serduszka pojawiła się również dieta od Maczfit. Jesteśmy z tego bardzo dumni i mamy nadzieję, że to początek owocnej współpracy! – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. marketingu i PR Maczfit.
Zwycięzca może skorzystać z bezpłatnych, indywidualnych konsultacji z trenerami personalnymi współpracującymi z marką Maczfit – Agatą Dąbrowską oraz Bartkiem Paluchem, których łącznie na Instagramie obserwuje blisko 100 000 osób! Do jego dyspozycji pozostają także dietetycy kliniczni marki Maczfit, którzy zadbają o to, aby wybrana dieta była odpowiednio dostosowana do potrzeb i preferencji zamawiającego.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]