W kolejnych miesiącach wystartuje również kampania wspierająca nowość Profi w kategorii pasztetów – pasztet w metalowej puszce. Profi SA to kolejna silna polska firma, która obok Eobuwie, Dawtony czy Komfortu dołączyła w ostatnich miesiącach do grona klientów agencji. Współpraca jest wynikiem przetargu wygranego przez Value Media pod koniec 2021 roku.
Wykorzystując siłę grupy, Value Media będzie miało okazję przekuć zintegrowane kompetencje z kilkunastu dziedzin do wzmacniania pozycji lidera Profi na rynku. Mamy wszystkie narzędzia, które pozwolą nam rozwinąć olbrzymi potencjał tej polskiej marki z tradycjami i cieszymy się, że nasz nowy Partner biznesowy powierzył nam to zadanie – mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media
Zobacz również
Sebastian Pender, dyrektor marketingu w Profi, argumentuje wygraną Value Media w następujący sposób:
Głównym kryterium wyboru partnera biznesowego była ekspertyza i doświadczenie zespołu w obszarze skutecznej i zintegrowanej komunikacji online. Oferta Value Media, SalesTube i Labcon wyróżniła się pod tym względem, dlatego zdecydowaliśmy na podjęcie strategicznej współpracy. Dodatkowym atutem, który utwierdził nas w podjętej decyzji, jest wysoki poziom serwisu i szybkość działania dedykowanego teamu”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pierwszy wspólny projekt spółek już wystartował – to kampania launchująca markę pełnowartościowych zup gotowych Jemy Jemy. Obejmuje ona emisję spotów w kanałach online, promocję w social mediach, działania rich media, reklamy display oraz współpracę z influencerami. Value Media będzie pracować w modelu House of Communication z dwoma innymi spółkami Group One: wsparcie w zakresie biddable media zapewni agencja martech & e-commerce SalesTube, a agencja kreatywna Labcon będzie odpowiadać za influencer marketing.