Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy?

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

Carat (dentsu Polska) przejmuje obsługę mediową Empiku

Dom mediowy Carat z grupy dentsu Polska wygrał przetarg na obsługę medialną Empik S.A. Agencja będzie odpowiedzialna za strategiczne doradztwo w całym portfelu mediowym Spółki, planowanie i zakup wybranych mediów. Umowa ma charakter długofalowy.
O autorze
1 min czytania 2022-02-02

Wykazując najlepszą strategię, atrakcyjne koszty i zaangażowanie, Carat w finale przetargu pokonał największe agencje mediowe na rynku.

Szukaliśmy Partnera, który właściwie dopasuje ofertę do złożoności i specyfiki naszego biznesu. Carat wyróżnił się przede wszystkim strategicznym podejściem, dobrym zrozumieniem wyzwań i szans, jakie przed nami stoją, a także dużym zaangażowaniem, z jakim zespół podszedł do niełatwego briefu. Nie bez znaczenia był również atrakcyjny kosztorys – mówi Mona Kinal, chief marketing officer Empik.
Cieszymy się, że tak rozpoznawalna marka jak Empik, zaufała nam i dołącza do grona partnerów biznesowych grupy dentsu Polska – mówi Izabela Sochacka, client service managing director, Media & Performance Line, dentsu Polska. – Nadążanie za szybko zmieniającym się światem już nie wystarcza, zwłaszcza w obszarze mediów. Rozumiemy to doskonale w dentsu. Aby zaspokajać oczekiwania wymagających i profesjonalnych Klientów takich jak Empik, potrzebne jest innowacyjne podejście i umiejętność kompleksowego zarządzania portfelem mediowym.

Przetarg na obsługę mediową Empik S.A. był koordynowany i nadzorowany przez zespół Media Strategy Warsaw.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj