Julia Kostera prowadzi aktywną działalność w mediach społecznościowych od 2015 roku – zajmuje się m.in. modą i makijażem, tworzy też treści o charakterze lifestyle’owym. Magazyn Forbes umieścił ją w gronie 10 najpopularniejszych polskich influencerów – na swoim profilu na Instagramie zgromadziła ponad 1,8 mln obserwujących, na TikToku – 2,3 mln, a platformie YouTube – ponad 920 tys.
GetHero zapewni Kosterze profesjonalną obsługę managerską, w tym m.in. organizację i zarządzanie współpracą z markami, audyt kanałów i wsparcie analityczne, optymalizację profili i pomoc w zakresie zarządzania wizerunkiem oraz media relations. Bezpośrednią opieką nad influencerką zajmą się Magdalena Bliźniak (kierująca zespołem TikTok) oraz Maja Stasiełuk (związana z zespołem Beauty&Fashion). Co ciekawe, GetHero i Julia Kostera mają już na koncie wspólne realizacje, m.in. dla marek Tymbark czy Garnier.
Zobacz również
Niesamowicie cieszymy się na odnowienie współpracy z Julią. To ambitna i utalentowana dziewczyna, która lubi zaskakiwać swoich widzów i nie boi się eksperymentować podczas nagrań. Twórcy tego formatu mogą w zasadzie przebierać w ofertach współpracy agencyjnej, dlatego decyzja o dołączeniu do GetHero jest dla nas dobrą recenzją płynącą bezpośrednio ze środowiska influencerów – komentuje Łukasz Walczak, sales director w GetHero.
Managerowie z wrocławskiej agencji zapowiadają jednocześnie aktywną rekrutację influencerów do sieci MCN, liczącej obecnie ok. 150 osób. Poszerzenie portfolio twórców – zwłaszcza w obszarze mikroinfluencerów – jest jednym ze strategicznych celów GetHero w 2022 roku. Wraz z Julią Kosterą do sieci dołącza także jej siostra – Iga. W najbliższych tygodniach mają zostać opublikowane informacje o nowych transferach.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]