FedEx otwiera platformę edukacyjną „Kierunek jutro”

Agencja mediowa OMD oraz odpowiedzialna za działania branded content spółka Fuse (Grupa OMD) wystartowały z niestandardowymi działaniami dla marki FedEx. We współpracy z Business Insider stworzyły platformę edukacyjną „Kierunek jutro” dedykowaną małym i średnim przedsiębiorstwom.
O autorze
0 min czytania 2022-02-02

„Kierunek jutro” to serwis, którego celem jest dostarczanie przedstawicielom małych i średnich przedsiębiorstw fachowej wiedzy z zakresu rozwoju firmy oraz światowych trendów w e-handlu. Platforma udostępnia swoim użytkownikom także informacje związane z ekspansją firmy na europejskie e-rynki, zachowaniami konsumenckimi w trakcie pandemii oraz pomaga przełamywać opory związane z rozwijaniem biznesu na tak odległych rynkach jak Stany Zjednoczone czy Japonia.

Wyróżnikiem materiałów publikowanych w serwisie „Kierunek jutro” jest ich atrakcyjna forma. Przedsiębiorcy mogą skorzystać m.in. z quizu sprawdzającego wiedzę o e-commerce. W przygotowaniu jest również podcast, który wkrótce wzbogaci ofertę platformy.

Serwis „Kierunek jutro” jest częścią kampanii promocyjnej mającej na celu zwiększenie świadomości marki FedEx w Polsce oraz promocję jej usług.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj