Najnowsza produkcja londyńskiego oddziału Papaya Films, to kampania „The Apartment” dla marki Kronenbourg 1664 Blanc, z portfolio grupy Carlsberg. Film powstał we współpracy z agencją Fold7. Akcja toczy się na Rue 1664 w Paryżu, ale film został wyprodukowany w Warszawie. Za reżyserię spotu odpowiada Martin Aamund, jeden z najczęściej nagradzanych reżyserów reklamowych. Doceniony na festiwalach filmowych, takich jak Cannes Lions, Epica, Clio i New York Film Festival, Aamund, ma na swoim koncie reklamy dla marek takich jak: Budweiser, Johnnie Walker, Nikon, San Pellegrino, T-Mobile, Sky i Peugeot. Kilka miesięcy temu podjął współpracę z Papaya Films. W 30-sekundowym spocie widzowie znajdą wszystkie elementy charakterystyczne dla surrealistycznych światów tworzonych przez duńskiego reżysera: od niezwykłej palety kolorów, przez tętniącą życiem muzykę po perfekcyjnie dopracowane techniczne detale. Autorem zdjęci do spotu jest Marcel Zyskind. Za postprodukcję odpowiadało czeskie studio UPP.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]