Początek roku przyniósł zmiany w Cyrek Events – agencji eventowej, która działa na rynku od czterech lat. Stosunkowo świeża w branży, ma w swoim portfolio klientów takich jak: ABB, Hitachi Energy, Philip Morris, Asseco Data Systems czy J-labs. Współpraca z wielkimi korporacjami wymaga kompleksowego podejścia i elastyczności, stąd Cyrek Events bardzo płynnie i naturalnie z agencji eventowej przekształcił się w agencję kreatywną. Wszystko po to, aby wspierać swoich klientów w realizacji wszelkiego rodzaju wewnętrznych kampanii informacyjno-awarenessowych, projektów employer brandingowych, animacji, wideo, gamifikacji i innych kreatywnych wyzwań. Taki stan rzeczy „wymusił” niejako powstanie dedykowanego działu kreatywnego, który odpowiadałby za obsługę zleceń tego typu.
Zadanie to zostało powierzone Ninie Stolarczyk, która od tego roku pełni funkcję dyrektor kreatywnej. Ponadto, otwarta została rekrutacja na stanowisko creative managera, z której agencja wyłoni dwie osoby, które zasilą nowo powstały dział.
Zobacz również
Nina Stolarczyk z branżą eventową związana jest od dawna, w Cyrek Events od 3 lat, gdzie zaczynała na stanowisku senior event managera. Zarówno współpracownicy, jak i klienci szybko docenili jej niesamowity potencjał kreatywny, świeżość pomysłów oraz innowacyjne podejście, dlatego to właśnie do niej trafiały projekty (nie tylko eventowe), które wymagały nieszablonowego spojrzenia. Tym sposobem wkrótce otrzymała stanowisko creative managera. Tegoroczny awans jest ukoronowaniem jej kilkuletniej ciężkiej pracy, dokonań oraz wyrazów uznania licznie wyrażanych przez współpracujących z agencją klientów:
– Praca z Niną zapewnia spokój, płynący z zaufania, że wszystkie, nawet najbardziej szalone pomysły, zostaną zrealizowane w terminie i zgodnie z briefem, a jednocześnie ekscytacją, bo wiele z tych kreatywnych i szalonych konceptów pochodzi właśnie od niej. Potem następuje solidny research i dopracowanie szczegółów. Tak powstało wiele kampanii, które przygotowałam przy wsparciu Cyrek Events i Niny – mówi Magdalena Kissell – Information Security Specialist, Governance & Awareness w Hitachi Energy.
Warto dodać, że Nina Stolarczyk zdobywała doświadczenie (na stanowisku koordynatora projektu) również w Little Guy Games – kanadyjskim game studio, co sprawia, że praca z klientami międzynarodowymi, w różnych strefach czasowych to dla niej bułka z masłem.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Z kolei jej ambicja, wysoko stawiana sobie poprzeczka, determinacja w dążeniu do celu z pewnością przyniosą rozgłos zarówno jej, jak i agencji, a przede wszystkim klientom, z którym z pasją współpracuje.
Słuchaj podcastu NowyMarketing