Paweł Piekarski z Instytutem Badawczym Pollster związany jest od 2011 roku. Początkowo pracował jako specjalista ds. badań, ale w 2013 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego. Od 2012 roku jest członkiem Rady Badania, a następnie Stałego Zespołu Metodologicznego przy prezesie spółki Polskie Badania Internetu PBI, współtworząc metodologię standardu badań Internetu w Polsce. W 2016 roku objął funkcję członka Zarządu. Jest absolwentem studiów podyplomowych na kierunku Praktyczne Metody Statystyczne i studiów doktoranckich na kierunku Psychologia.
Michał Hejka, który od 2017 roku pełnił funkcję Prezesa Zarządu Spółki Accorp Sp. z o.o., pozostał w Zarządzie.
Zobacz również
Michał Hejka pełni funkcję wiceprezesa Time S.A., odpowiadając za rozwój analityczno-kontentowy nowych mediów oraz rozwój nowych modeli i kanałów monetyzacji w ramach spółki. Piastuje także stanowisko prezesa Zarządu IDMnet S.A.
![OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/badanie-ontk-ai-142x0-c-default.jpg)
OBTK: Ponad 1/3 użytkowników Internetu w Polsce wyżej ceni odpowiedzi AI niż z tradycyjnej wyszukiwarki [BADANIE]