„Łączy nas więcej, niż myślisz” – rusza nowa kampania MultiSport

Jesteś #TeamRosół czy #TeamPomidorówka? Bardziej #TeamKoty czy #TeamPsy? Pizza z ananasem czy bez? W najnowszej kampanii „Łączy nas więcej, niż myślisz” MultiSport udowadnia, że mimo różnicy zdań i odmienności dokonywanych wyborów, ponad podziałami łączy nas aktywność fizyczna.
O autorze
1 min czytania 2022-02-07

Kampania oparta jest na znanych z social mediów humorystycznych antagonizmach – marka zawarła je w kontrastowych materiałach wideo oraz grafikach, z których każdy promuje konkretną dyscyplinę sportową dostępną w ramach karty MultiSport. Bohaterami kampanii są osoby różniące się między  sobą wyglądem i temperamentem, z pozoru nie mające ze sobą nic wspólnego – nastolatka w sportowych trampkach kontra wymagająca pani dyrektor z dużej korporacji, preferująca szpilki czy długowłosy fan muzyki rockowej kontra lubująca się w ciszy mama dwójki dzieci. Skrajnie różne charaktery i upodobania łączy jedno – wspólne hobby, czyli aktywność fizyczna, podczas której odmienne zdania w wielu kwestiach nie mają już żadnego znaczenia.

Ambasadorami „Łączy nas więcej, niż myślisz” zostały m.in. Karolina Tuchalska-Siermińska (psycholog OdNova) oraz Janina Bąk (Janina Daily).


Liczne badania z wielu różnych krajów pokazują, że relacja między sportem a relacjami międzyludzkimi jest dwukierunkowa – dzieci i dorośli uprawiający sport mają więcej przyjaciół i jakościowych związków. Statystycznie rzecz biorąc… sport łączy ludzi, zupełnie dosłownie. A to jeszcze nie wszystko, bo mamy też dowody na to, że aktywność fizyczna przekłada się pozytywnie na nasze zdolności myślenia i zapamiętywania. To oznacza, że ćwicząc mięśnie, ćwiczymy też synapsy – mówi Janina Bąk.
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania przeprowadzana będzie na Facebooku MultiSport Polska oraz Instagramie i potrwa do końca lutego. W tym czasie marka będzie prowadzić komunikację z użytkownikami oraz realizować konkurs, w którym MultiSportowcy będą mogli podzielić się swoimi historiami o tym, jak sport łączy a nie dzieli.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za kreację kampanii odpowiada zespół marketingu Benefit Systems wraz z Agencją Brand Kolektyw.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się