W 2020 roku spółka odnotowała przychód na poziomie 22,5 milionów złotych. Firma jest zestawiona w kategorii Diamenty Forbesa przychody od 5 do 50 mln zł. Spośród prawie siedmiu tysięcy podmiotów, tylko 39 to agencje reklamowe, z których zaledwie 20 ma siedzibę poza Mazowszem.
Cieszę się z tej nagrody szczególnie, bo docenia wyniki z roku 2020, który był dla nas wielkim zaskoczeniem i testem ze względu na pandemię – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Zobacz również
Początek pandemii zweryfikował plany Bluerank. Firma właśnie przeprowadziła się do dwukrotnie większego biura, które szybko opustoszało. Od tego czasu praca w agencji ma charakter zdalny bądź hybrydowy. Firma wykazała się w tym czasie dużą elastycznością organizacyjną i biznesową. Dzięki temu spółka nie tylko umocniła się w trudnych czasach, ale potrafiła też wesprzeć swoich Partnerów, czego pozytywnym efektem były wyniki finansowe. Pomimo pandemii, przychody spółki wzrosły r/r o prawie 30%, z 22,5 milionów złotych w 2020 roku do 28,7 miliona w 2021.
Liczby są obiektywną wykładnią kondycji firmy – coroczny ranking Forbesa pokazuje, że Bluerank jest organizacją, która skutecznie zwiększa swoją wartość i potrafi budować jakość marki, a tym samym rozwija własny i partnerski biznes.
Diament Forbesa to dla nas potwierdzenie wartości jako partnera biznesowego, ale także pracodawcy w oczach kandydatów na pracowników. Znając ubiegłoroczne wyniki finansowe grupy kapitałowej Bluerank i Full Stack Experts, wstępne szacunki wskazują na 40% wzrost przychodów, z 50 mln zł na 69 mln i historycznie najwyższy zysk w ponad 16 letniej historii firmy. Jestem przekonany, że nie powiedzieliśmy ostatniego słowa – Bluerank pozostanie na diamentowej ścieżce i dołączy do niego FSE – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Bluerank w rankingu wyróżnia się też na tle firm z innych dominujących branż w regionie. W województwie łódzkim oprócz włókiennictwa i przemysłu odzieżowego rozwijają się produkcja sprzętu AGD, budownictwo czy przemysł biotechnologiczny – wynika z zestawienia Diamentów Forbesa. Oprócz Bluerank w regionalnym zestawieniu notowana jest jeszcze tylko jedna agencja reklamowa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing