Polskie studio produkcyjne i postprodukcyjne od wielu lat intensywnie działa z partnerami biznesowymi zza oceanu, nawiązując stałe współprace, między innymi oferując produkcję najwyższej jakości cinematików gamingowych. Otwarcie nowego przedstawicielstwa w Los Angeles przyczyni się do usprawnienia procesu ofertowania i pozyskania nowych klientów w zakresie produkcji i postprodukcji reklamowej. Spółka już pozyskała pierwsze projekty.
Prezesem spółki Platige USA LLC został Aurelien Simon, doświadczony producent wykonawczy, na stałe mieszkający w Los Angeles. Aurelien specjalizuje się w złożonych międzynarodowych produkcjach łączących innowacje, technologię i rozrywkę. Przez ostatnich kilka lat Aurelien Simon pracował dla lidera amerykańskiego rynku postprodukcji reklamowej The Mill jako Executive Producer a wcześniej m.in. dla Unit9 jako Head of VR gdzie prowadzone przez niego projekty otrzymały 2 nagrody Webby.
Zobacz również
Uważam, że świetna jakość produkcji Platige daje nam bardzo duże szanse na zajęcie stałej pozycji na amerykańskim rynku reklamowym. Profesjonalny zespół produkcyjny w Warszawie prezentuje światowy poziom a pierwsze realizowane projekty uzyskują uznanie klientów – powiedział Aurelien Simon, CEO Platige US LLC.
Otwarcie kalifornijskiego przedstawicielstwa Platige Image jest kolejnym krokiem w rozwoju naszego studia. Realizując przyjętą w ubiegłym roku strategię intensyfikujemy nasz rozwój na rynkach międzynarodowych. Amerykański rynek reklamowy z racji na swój rozmiar i oferowane ceny jest dla nas szczególnie interesujący. Pozwala wykorzystać wieloletnie doświadczenie studia, nie tylko w obszarze gamingu. Intensywnie działamy również w sektorze reklamy, czego efekty będziemy mogli zaprezentować już w najbliższym czasie. Jeden z realizowanych projektów wyświetlany będzie podczas amerykańskiego święta reklamy – bloku reklamowego w finale Super Bowl – powiedział Karol Żbikowski, prezes zarządu Platige Image.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]