Konkurs Performance Marketing Diamonds CEE wystartował!

Tylko do 23.02 br. można zgłaszać się do czwartej edycji konkursu Performance Marketing Diamonds CEE, który jest pierwszym międzynarodowym konkursem skupiającym się na obszarach performance marketingu i afiliacji. To szansa dla polskich agencji na pokazanie działań w kraju oraz w całym regionie CEE.
O autorze
1 min czytania 2022-02-14

– Performance Marketing Diamonds jest bardzo ważnym wydarzeniem w naszym kalendarzu, cieszę się, że możemy kolejny rok wspierać organizację konkursu. Jak pokazały poprzednie edycje wartość zdobytego wyróżnienia rośnie z każdym rokiem co nas utwierdza we współpracy z organizatorami. Po raz kolejny poznamy najlepsze projekty, zespoły oraz liderów, nowe trendy i kompanie w dużym sukcesem dla których wyróżnienie jest dopełnieniem realizacji celów tym razem na Gali w Gdańsku. Zachęcam do aplikowania i zgłaszania swoich kampanii do konkursu a jako członek Jury liczę na pozytywny ból głowy z wyborem najlepszych – komentuje Łukasz Woźnica, business development director, Apifonica.

Największą wartością konkursu Performance Marketing Diamonds jest jego międzynarodowy zasięg. To unikalna szansa możliwość dla polskich firm na pokazanie swoich projektów i osiągnięć poza granicami naszego kraju. Z kolei dla firm, które realizują kampanie performance marketingowe w innych krajach europejskich to możliwość prezentacji swojej działalności w Polsce. Zgłoszenia są przyjmowane tylko i wyłącznie w języku angielskim.

– Jest nam niezmiernie miło, że możemy gościć Marketing Performance Diamonds 2022 w Kinguin Esports Lounge w Gdańsku. Jako międzynarodowa platforma marketplace oferująca produkty w 100% cyfrowe (gry, oprogramowanie, subskrypcje, a od niedawna również NFT) od lat rozwijamy nasze możliwości w zakresie performance marketingu. Kinguin to firma o silnych gamingowych korzeniach. Stawiamy na nowe technologie i stale eksplorujemy najświeższe trendy w eCommerce. To właśnie ekspertyzę w tych obszarach chcemy wnieść do e-Izby – Marek Spadło, brand manager, Kinguin

Kampanie i projekty można zgłaszać w następujących kategoriach:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kategorie Ppodstawowe:

  • the most effective mobile campaign
  • the most effective lead generation campaign
  • the most effective social media campaign
  • the most effective SEM campaign
  • the most effective affiliate program
  • the most effective video campaign
  • the most effective sales campaign
  • the most effective use of influencer marketing in performance
  • best pandemic effects
  • long term performance cooperation
  • the most effective content marketing campaign
  • the most effective performance campaign for CEE (excluding Polish market)
  • the integrated campaign of the year

Kategorie główne:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Media Publisher of the year
  • Performance technology of the year

Udział w konkursie jest płatny. Zgłoszenia trwają do 23.02.2022.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Więcej informacji znajduje się na stronie: performancedaycee.com/pmdiamonds.

Regulamin konkursu można znaleźć na tej stronie.

Partnerzy konkursu Performance Marketing Diamonds CEE 2022: Apifonica i Kinguin.
Audyt nad przebiegiem konkursu sprawuje kancelaria Sowiński i Partnerzy.
Partnerzy Medialni: NowyMarketing, Ecommerce Europe, Komerso, Marketer+, Marketing przy kawie.