Marcin Bugajski na czele nowej komórki digitalowej MediaHub

Dom mediowy MediaHub (MH) wzmacnia digitalowo-analityczne podejście do obsługi klienta i łączy zespoły działów programmatic i SEM. Na czele działu stanął Marcin Bugajski.
O autorze
1 min czytania 2022-02-18

Ruch ten jest częścią strategii rozwoju firmy. Nowa struktura ma połączyć kompetencje MediaHub w zakresie SEM, Programmatic, Business Intelligence oraz analityki webowej. 

Połączenie dwóch tak istotnych działów jest kolejnym krokiem w realizacji naszej strategii integracji i rozwoju kompetencji digital & data w MediaHub. Nasi klienci oczekują, i słusznie, że proponowane przez nas działania będą się mocno ze sobą zazębiać, uzupełniać, a nawet wzajemnie napędzać. Niewykorzystanie tej szansy byłoby zmarnowniem olbrzymiej okazji do budowania przewagi rynkowej marek które z nami współpracują – mówi Jakub Bieńkowski, group chief digital officer.

Na czele działu stanął Marcin Bugajski, head of SEM & programmatic w MediaHub. Marcin ma ponad 14 letnie doświadczenie w marketingu efektywnościowym i od wielu lat związny jest z MediaHub. Do zadań jego działu będzie należeć realizacja kampanii opartych o dane, wymagających wysokiej precyzji, osiągania trudnych celów. Zespół ten może się już pochwalić kilkoma wdrożeniami nowych narzędzi, m.in produkt video online, z którego korzysta już kilku klientów MediaHub.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj